Παραμυθουπολη

Thursday, June 30, 2005

"φουσκωσε μπρατσακια και ελα"

ωρα: βραδυ

τοπος: σπιτι μου (αθηνα)

ενδυμασια:

την ελιζα ντυνουν:τισέρτ νιού γιόρκ(x2), φορμα "σάντα μόνικα", ριγε φουξια-καφε-λαδι-μαυρο-ροζ βρακακι, σουτιεν μαυρο απλο ("οχι ρε, εχει λιγη δαντελιτσα εδω"),

την αννα ντυνουν: σιελ τιραντακι μέκαψες, σορτσακι ροζ(πλυμμενο), σιελ-γαλαζιο βρακακι, σουτιεν μπεζ στραπλες απλο ("δαντελα εχει; -οχι, αλλα εχει φιογκακι"),

την αντιγονη γδυνουν: φανελιτσα μαυρη απλη (με τιποτα), βρακακι-σορτσ μαυρο (απλο) , σουτιεν ασπρο με δαντελα, οχι απλο (σπαει τη μονοτονια) ,
αξεσουαρ:καπελο φουξια με ασπρο τελειωμα, αναποδα φορεμενο φυσικα, αλυσιδα στο ποδι

το στάιλινγκ επιμεληθηκε το πλυντηριο

λεξεις κλειδια: εγω, αννα, ελιζα, ντορι(με γιωτα), σαλονι, μπρατσακια, ροζ καπελο-λίμπερτι, ιμάτζιν ιφ, σκουπες, σφουγγαριστρα, βετεξ, ταπερ, λεκανες, ρουχα (μαζι που δεν πλυθηκαν και εχουνε γινει μουσκεμα), 99.2φμ(το οριτζιναλ)

ατακες: "στα ρηχα", "πατωνεις;", "το παρκε", "φουσκωσε με λιγο, παω στα βαθιά", "συντακτριες του φρι, κανουν ερευνα για αντιμετωπιση τσουναμι", "δεν κλεινει η πορτα", "να γυρισουμε το πλυντηριο να βγει το νερο", "και ενα τριπλο αξελ...κριμα κριμα", "γιατι δεν βγαλαμε το καημενο ψαρι να κανει ενα ελευθερο;"

δυο λογια

ελίζα: θέλω να δηλώσω πως ουδεμία ευθύνη φέρω για όσα μου καταλόγισε η ιδιοκτήτρια αυτού του blog, καθώς και γιατί δε βάζει τόνους, εδώ έγινε λούτσα όλο το σπίτι, οι τόνοι την μάραναν;

άννα: Ποιος κακοήθης σκέφτεται ότι φέρνω την καταστροφή; Εσύ ε; Δε φταίω αλήθεια! Το πλυντήριο με τίμησε με το να μου εκφράσει τον εσωτερικό του κόσμο, και το έκαναν ολόκληρο ποστ. Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί το κάνουν θέμα το ότι προσπάθησα να αδειάσω το πλυντήριο με το τάπερ... Αν θες να μάθεις μέχρι που φτάνουν τα νερά δώσε μου ένα ζευγάρι σαγιονάρες και ακολούθα το "πλιτς πλιτς". Με τρικυμιώδη συναισθήματα και σαν βρεγμένη γάτα δηλώνω στεγνά (!) την ενοχή μου.

εγω: το σημερινο μετραει για μπανιο αραγε;;; απο εδω και περα ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΠΑΠΙ!!


ολα μια χαρα καλα μου παιδακια, το περασαμε και αυτο το υγρο κατοσταρι κάμελ τρόφι με επιτυχια. τωρα περιμενουμε να στεγνωσουμε.

υ.γ λογω καλοκαιριου το ονομα θα μεινει ως εχει. νομιζω οτι ταιριαζει...
υ.γ2 αννα=maya
υ.γ3 ελιζα: γαμα τα τρια (με το συμπαθιο)
υ.γ4 αννα: "α!στο δηματικο ημουν στο γ3"
υ.γ5 ελιζα: "και εγω ημουν στο γ4"
υ.γ6 ελιζα: "στο λυκειο ημουν ρε"
υ.γ7 ελιζα: "στην τριτη λυκεου ντε"
υ.γ8 αντυ: "δεν εχετε μπλογκ ρε;;;μου τρωτε τα κιλοτετοια μου"