Παραμυθουπολη

Sunday, June 26, 2005

ψιτ, σε σενα μιλαω

ειμαι σιγουρη πως θα καταλαβεις οτι μιλαω με σενα τωρα.
εμεις. χωρις καλωδια. εγω και εσυ μονοι μας.

"αλλα θελω και αλλα κανω πως να σου το πω" τραγουδουσες.. θυμασαι τιποτα ή το απολυτο κενο; εδω ειμαι, πες μου τι θελεις και τι κανεις, ή αοριστο αν προτιμας "τι ηθελες; και τι εκανες;"

μην απομακρυνεις τους ανθρωπους απο γυρω σου. καποιοι το λενε μηχανισμο αμυνας, εγω το λεω μηχανισμο σκετης βλακειας.

ζητησα χρονο και εσυ μου τον εδωσες (ολοκληρο ,αρχη μεχρι τελος, αλλα και το τελος ε?).

ψιτ σταματα να διωχνεις οτι σε κανει να ξυπνας και να χαμογελας. μονο αυτο αρκει για να συνεχισεις.

αχ μωρε, το οτι δεν λειτουργουμε με τον ιδιο τροπο δεν σημαινει πως δεν σε νοιαζομαι..μικρο ξυπνα!

υ.γ ξερεις με τι θα γελαω τωρα; με ολους αυτους που θα με ρωτησουν αν το ποστι πηγαινει γιαυτους..χεχε. γελαω απο τωρα!