Παραμυθουπολη

Friday, July 15, 2005

ε..που ειχα μεινει;;;

βρισκομαι στην αθηνα απο το πρωι για κατι δουλειες και για να δω τους φιλους μου! πρωτη φορα που δεν εχω σπιτι στην αθηνα. σημερα θα με φιλοξενησει η αννα και αυριο θα παμε λουτσα για μπανιο στο εξοχικο της αριστεας! γκουντ!!!

τωρα ειμαι σε νετ καφε ιπποκρατους και σολωνος, και σκοτωνω λιγη ωρα. γενικες παρατηρησεις:

1) οταν λεμε εξπρες, εννοουμε 2.5 ωρες. γκε γκε???
2) τι ζεστη και αυτη? εχω λιωσει.. θελω θαλασσα.
3) δεν ειναι δικο μου φταιξιμο που η ορκωμοσια θα γινει τον σεπτεμβρη. βολεψου με την βεβαιωση!
4) μεγαλη μαλακια να μην εχεις πια το δικο σου σπιτι.
5) νυσταζω.
6) δεν θα προλαβω να τους δω ολους.
7) το πληκτρολογιο στο καφε ειναι αισχος. πατας σιφτ και 8 και βγαινει αριστερη παρενθεση. πατας σιφτ και μηδεν και βγαινει αυτο: = . τα κουμπακια ειναι χαλια.
8) αντε να περασουν 10 μερες να σηκωθω να φυγω γιατι δεν αντεχω. θελω διακοπες!

καλα μου παιδακια καλο μεσημερι, θα τα πουμε απο την πατρα παλι. καλα να ειστε και να χαμογελατε!