Παραμυθουπολη

Monday, July 11, 2005

"οχι σκουπιδια, οχι πλαστικα, σε θαλασσες και ακτες"

τον θυμαστε τον πελεκανο πανω σε ενα βραχο, να κουναει τις φτερουγες τους για να "χαρουμε το καλοκαιρι";

ειναι γεγονος.. θελω διακοπες! τις χρειαζομαι.. ζεστη και ερκοντισιον, θαλασσα και μακροβουτια, ηρεμια και παραλια..και διακοπες!

προγραμμα για φετος:
στις 24 ιουλιου το βραδυ, παιρνω το πλοιο και παω παξους μεχρι 31. ενα αρκετα καλο ξεκινημα ε; ησυχο και πρασινο νησι, μαγικες παραλιες, λιγος κοσμος, κανενας γνωστος και η καλυτερη συντροφια για να χορτασω αγαπη.
αρχες αυγουστου, θα μεινω μονη σπιτι γιατι ολοι οι υπολοιποι πανε διακοπες τοτε. θα παρω μαγιω και μπρατσακια και θα παω ζακυνθο, στην κατασκηνωση που δουλευα περυσι, για να δω τα αστερακια μου.
καπου στις 12 αυγουστου θα φυγουμε οικογενειακως για το χωριο, καπου στην κονιτσα (γιου νόου, πανω απο τα γιαννενα). θελω να πιστευω πως 17 θα γυρισουμε, γιατι δεν αντεχεται πιο πολυ.
στις 18 αυγουστου παω αθηνα, γιατι 19 την κανουμε για κυθηρα! φετος με λιγο διαφορετικη παρεα απο περυσι, αλλα δεν εχει σημασια γιατι οι βασικοι ειναι ιδιοι και οι καινουργιοι εκλεκτοι ;)
μετα απο αυτο φανταζομαι οτι θα γυρισω για διαβασμα, ηδη το εχω αργησει πολυ και αν συνεχισω ετσι, που να χτυπιεμαι, το μεταπτυχιακο τμημα θα το δω με κυαλια! επισης εκρεμει και ενα διπλωμα οδηγησης. τωρα (και καλα) διαβαζω για τα σηματα!

αυτο ειναι πανω-κατω-δεξια-αριστερα το προγραμμα μου για το καλοκαιρι. εσεις;

υ.γ καλα μου παιδακια νομιζω οτι μου περισσευουν καποιες μερουλες στις 25 αυγουστου. καμια καλη προταση;