Παραμυθουπολη

Sunday, July 31, 2005

και ζησαν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα..

αν και αυτο (δες τιτλο), συνηθιζεται να το λεμε στο τελος των παραμυθιων και εμενα μολις αρχισε..

καλα μου παιδακια γυρισα! εφτασα πατρα χτες το βραδυ αργα..εχω κοιμηθει λιγες ωρες και ψιλοσερνομαι. μαλλον απο την υπερενταση του ταξιδιου ελεγε ο μπαμπουκος μου, που εμεινε ξυπνιος με τα χιλια ζορια για να με δει χτες. αντε τωρα να εξηγησεις..αντε να πεις πως περασες και τι εκανες.. ποια υπερενταση ρε πατερουλη;;;
απλα θυμασαι! σε παιρνει ο υπνος μετα; αμ δεν σε παιρνει..

υπαρχει κενο τελικα στην ελληνικη γλωσσα ή εμενα μου φαινεται γιατι ειναι πρωι; καποιες φορες νομιζω οτι πασχει. ισως ετσι μπορω να εξηγησω γιατι δεν βρισκω λεξεις να πω πως αισθανομαι. αν και επαγγελματιας παραμυθας νομιζω πως ειδικα σημερα ψαχνω τις πιο παραμυθενιες λεξεις για να περιγραψω τις διακοπες μου.

ελπιζω ολοι να ειστε καλα..θα ριξω μια ματια στα μπλογκς και γενικα θα δω τι "εχασα" τοσες μερες..

φιλι τεραστιο και αγκαλια πελωρια σε ολους!