Παραμυθουπολη

Saturday, July 23, 2005

"μοναχα για παρτη σου"

για περιπου ενα μηνα ειχαμε αλλο ονομα.. μετα απο τις καταστροφες που εκανε το πλυντηριο (και οχι η μαγια,χεχε) η Παραμυθουπολη εγινε Λιμνουπολη. ειχα πει οτι λογω καλοκαιριου το ονομα θα παραμεινει ως εχει, σημερα ομως καταλαβα οτι δεν γινεται.

αυριο στις δωδεκα παιρνω το πλοίο ικαρος παλλας και σας χαιρετω. παω να ζησω το παραμυθι μου. ετσι η παραμυθούπολή μου ανοιγει και παλι πανια. δινει κλωστο στην ανεμη να γυρισει η κλωστη και να ζωντανεψουν εικονες βγαλμενες απο ονειρα. ειπα για μια φορα να ξεχασω το επαγγελμα του παραμυθά και αντί να τα αφηγηθω θα παω να τα ζησω..

ευχομαι να περασετε και εσεις παραμυθενιες διακοπες .. καλα να περνατε καλα μου παιδακια και να χαμογελατε. εγω για καποιες μερες θα ξεχασω, επικοινωνια, υπολογιστες, μεηλ και κινητα.. μετα θα ειμαι εδω γυρω...δεν χανομαστε!

καλη σας νυχτα :)