Παραμυθουπολη

Tuesday, August 02, 2005

αποτομο ξυπνημα!

νομιζω πως η ζεστη με αποδιοργανωνει. ζεσταινομαι και δεν κοιμαμαι το βραδυ, κοιμαμαι το πρωι με την δροσια, δεν μπορω να σηκωθω για τις δουλειες που εχω κανονισει και ετσι ολη η μερα παει περιπατο! ολη μερα , καθε μερα! ξυπνησα πριν λιγο και ενιωσα αυτο που λενε με επιασαν στον υπνο! ειχα 2 μηνυματα και 3 κλησεις! το θεμα ειναι ομως οτι το ενα μηνυμα, το οποιο ηταν και 5απλό, ηταν απο εναν φιλο και περιληπτικα ελεγε παρε πλοιο,αεροπλανο, καίκι, φουσκωτη βαρκα, ο,τι βρεις και ελα αυριο σαμο. ΝΤΟΙΝΓΚ!

οκ..ειπαμε,δεν μου αρεσει να κανω σχεδια διακοπων αλλα οχι και ετσι! μου ηρθε καπως.. οκ..τωρα ξυπνησα κανονικα, πινω τσάι λεμονι και τρωω σαλατα που εμεινε απο χτες. ωραιο το χτες τελικα. μου αρεσε...παιξαμε μουσικη, γελασαμε, φαγαμε και μετα..και μετα.. (σσσσ, δεν κανει.διαβαζουν και μικρα παιδια ;ρ ) !

εκανα την βολτα μου στα μπλογκς και καταληγω.. (η σειρα ειναι τυχαια) :
- ο ανισσοροπος εχει μερες να κανει ποστι. εμ..τον εφαγαν οι βολτες!χεχε
- η μαγια απο οτι φαινεται ειναι ακομα στο χωριο της. δεν εχει καινουργιο πόστι.
- ο estarian, ο γιωργος, ο psyxiatroz, η avanti και ο fade διακοπιζουν.
- η χρυσα γυρισε και μας εφερε και φωτογραφιες και ημερολογιο. αμιιιιι
- ο νικος περασε περιοδο ανακαινισης, ισως ειναι καλυτερα. τουλαχιστον γραφει.
- η ξεμπλοκαρισμενη μπλογκοφιλη ερωτευτηκε! γιουπιιιιιι (στα ελεγα εγω, χιχι)
- η wisdom γυρισε και απο παρο, χωρις πόστι αφιερωμα οπως ειχε κανει για τα κυθηρα και ακομα να συνελθω!
- ο τουριστακος φροντιζει και για τις καλοκαιρινες μας μουσικες προτιμησεις. (ή μας λυγιζει την συνδεση, αν προτιματε)!
- η ka8u δεν εκανε ποστ. σβηνει φωτιες.. ουτε η nicky εκανε ποστ. λες να μην εχει συνελθει ακομα;;;
- ο αρκουδος αρρωστησε. και το ειχα πει εγω. υπουλος ο καιρος στο δασος!
- τρια πόστια παρακαλω η ειρηνη, το ενα μαλιστα μπιπ και δερνει!
- ο σταυρος οπως παντα. απλα "γραφει" .
- το μπλογκομωρακι μας μεγαλωνει και θηλαζει.ωχου μενανε ωχου!
- η αναστασια ποστάρει φωτο που σταδιακα θα μας οδηγησουν στην αυτοκτονια.

αυτα με μια πρωτη, γρηγορη ματια!

εδω γυρω ειμαι καλα μου παιδακια. ψαχνω αεροπορικα εισιτηρια για σαμο! φτ