Παραμυθουπολη

Thursday, August 18, 2005

διακοπες: μερος τριτο!

ηρθα σημερα απο το χωριο, τη στρατσανη (αυτος ηταν και ο λογος της μπλογκοαπουσιας μου) και φευγω στις 5 μιση . ολα μια χαρα καλα μου παιδακια! ευτυχως περναει ο καιρος και ερχεται ο σεπτεμβρης! δεν ξερω ακομα σιγουρα ποτε θα γυρισω, θα εξαρτηθει απο παραγοντες που δεν ειναι στο χερι μου! ειναι σιγουρο ομως πως 27 θα ειμαι πατρα γιατι κανω όπενιγκ για το καινουργιο μου σπιτι! χεχεχε..εεετσι! να αρχιζουν τα παρτακια μπας και βγαλουμε χειμμμμ...."μπιπππππ" (κακια λεξουλα) !

αυριο στις 8:30 απο οτι μου ειπε η ελιζα φτανω διακοφτι! αμιιιιι...και θα ερθει με τον κουρσαρο να μας παρει. υποσχεθηκε και βολτα οι 2 μας που θα πηγαινει γαμιωντας! στο μεταξυ ξεχασα να ρωτησω αν τα ψαρια της ζουνε. ας κανουμε μια προσευχη και γιαυτα! τα δικα μου θα τα προσεχει η ευδοκια. εκει να δεις γελια . "τι θα φανε σημερα τα ψαρακια μου,εεε;;;" και άλλα τετοια κουλα να χτυπιεσαι απο τα γελια!

υ.γ (εορταστικο) να χαιρομαι το φρεσκοπαντρεμενο μου! χρονια πολλα "ετσι α μεινει" !! ο,τι ποθας!

εσεις που βρισκεστε? πως περνατε??
να χαμογελατε καλα μου παιδακια και μολις γυρισω θα σας πω και παραμυθια!

καλη σας νυχτα, καλο υπολοιπο καλοκαιρι!