Παραμυθουπολη

Tuesday, August 09, 2005

δυο πορτες εχει η ζωη..

ανεβαινω στο σπιτι μου και μπαινω ιντερνετ. πινω γαλα, παιρνω φαγητα και κατεβαινω στο σπιτι των γονιων μου που εχει κλιματισμο. μετα απο λιγο ξανανεβαινω πανω και παιρνω ρουχα, κανω μπανιο και κατεβαινω παλι κατω! τρωω και κοιμαμαι κατω. θα ελεγες οτι το εχω διπορτο, χεχε

κανω και γυμναστικη, ανεβα κατεβα πανω κατω ολη την ωρα , μια χαρα! βεβαια ειναι λιγο ξεθεωμα αλλα δεν πειραζει! ειμαι βολικος ανθρωπος!

σας ειπα καθολου οτι βαριεμαι; ειχα συνηθισει να ειμαι συνεχεια με κοσμο και τωρα βαριεμαι. αφηστε που ψιλοφοβαμαι να κανω νανι μου.. ακουω θορυβους. προσπαθησα χτες να με πεισω πως δεν ηταν τιποτα..αθωοι ηχοι αδειου σπιτιου αλλα ντεν! σημερα καταλαβα οτι καποιοι απο αυτους ηταν το ποτιστικο συστημα που ξεκιναει στον κηπο και καποιοι αλλοι τα καναρινια που βαλαμε μεσα για προστασια! θα δουμε αν θα τα καταφερω σημερα!

πρωτος διαγωνισμος παραμυθουπολης!!!

τι σου λεει το ονομα "νατασα συρεγγελα" ;;;

στειλε μεηλ και απαντησε σωστα. ενα δωρο εκπληξη σε περιμενει! η απαντηση και το πόστι αφιερωμα θα ακολουθησει!!!