Παραμυθουπολη

Tuesday, August 09, 2005

"ξυπνα να δεις.."

δεν ξερω αν πρεπει να κανω ενα χιλιομπερδεμενο ποστ ή πολλα πολλα μικρα...


πινω καφε ( ναι, ειμαι τοσο χαλια που πινω καφε) και γραφω.

περασα ενα τετραημερο ονειρο. απο την πεμπτη που ηρθαν η αριστεα, ο αγγελος και η μαιρη και περασαμε πααααρα πολυ ωραια! γιουχου γελασαμε απιστευτα και παιξαμε και μουσικη και πηγαμε παλι σε στουντιο και γενικα ηταν πολυ πολυ ομορφα! κυριακη βραδι ξεκινησα απο πατρα και την εκανα. ειπα και εγω να "καταπιω χιλιομετρα και να μειωσω αποστασεις" . εφτασα ζουμπερι οπου καθισα 4 ωρες. ηταν μαζι μου η αριστεα (σταθερη αξια της ζωης ;ρ) και η αννα που το ζουμπερι της θυμιζε τη σκηνη με την οικογενεια στο καμπριο να πηγαινει για μπανιο απο ελληνικη ασπρομαυρη ταινια! γελασαμε και εκει.. γυρισα χτες βραδυ αργα και ημουν τελειως μονη μου σε ολοκληρο το κτιριο. εκανα μπανιο και επεσα για υπνο. χτες το βραδυ γαμω την τυχη μου γαμω ειδα ονειρο ή καλυτερα εφιαλτη! ξυπνησα πολυ πρωι. ακομα να το ξεχασω. εναν ηρεμο υπνο θελω! πολλα ζηταω;;;

υ.γ ναι με εσενα μιλαω στο τηλεφωνο ;)