Παραμυθουπολη

Thursday, September 01, 2005

εγω πιανο, εσυ πιανεις;

τελευταια ο "χρονος και ο καιρος" το εφεραν ετσι και πιο πολυ ακουω και βλεπω αλλους μουσικους παρα παιζω εγω! αυτο μου εδωσε την δυνατοτητα να τους παρατηρησω! αν και συνηθως κοιταω τα χερια, προσεξα πιο πολυ το προσωπο. οι φατσες που παιρνει ο καθε μουσικος ειναι απιστευτες. αναλογα το οργανο. παντα σε σχεση με αυτα που παρατηρησα εγω, μην μου την πεσετε!

- οι κιθαριστες συνηθως ειναι αλλου.ανεκφραστοι. κοιτανε κατω ή τα δαχτυλα στην ταστιερα. σε κοιτουν γρηγορα, ισως το βλεμμα τους σταματησει για λιγο αλλα μετα ξαναπηγαινει στον αρχικο του στοχο.
- οι πιανιστες/πληκτραδες δεν κοιτανε ποτε τους αλλους, μονο τον τραγουδιστη αν υπαρχει. ειναι σοβαροι.αποφευγουν οπτικη επαφη ακομα και με τα ιδια τους τα χερια. αν κοιταξουν κατι στιγμιαια, αυτο θα ειναι τα πληκτρα που θα παιξουν στην συνεχεια.
- οι μπασιστες ειναι μορφες. εχουν φατσα απο καρτουν, κοιτουν τους υπολοιπους μουσικους, και γελανε μονοι τους. κοιτανε τα δαχτυλα της ταστιερας και καμια φορα (σπανια) κοιτανε προς τον κοσμο, οποιος και αν ειναι αυτος.
- το βιολι και το μαντολινο θα τα βαλω σε μια κατηγορια επειδη οι οργανοπαιχτες μοιαζουν. ειναι μαλλον οι πιο χαλαροι απο ολους. εχουν ενα αγραφο χαμογελο στα χειλη και το ματι τους παιζει στα χερια, στον κοσμο και κατω (λογω θεσης οργανου) . δεν κλεινουν τα ματια συχνα και οταν δεν παιζουν μελωδια ή γεμισματα, ξεπιανονται ;ρ

αυτα πανω κατω ειναι τα γενικα χαρακτηριστικα που προσεξα εγω! τουλαχιστον στους μουσικους που ειδα. το πιο πορωτικο ομως ειναι η φατσα που παιρνει ο μουσικος οταν κανει λαθος. αυτο πιστευω ειναι το πιο κορυφαιο.

ειναι συγκεκριμενη η φατσα "ω μαλακα, εκανα λαθος" . αναλογα τον μουσικο κρυβει γελιο, χαμογελο, νευρα, στεναχωρια ή απλα αδιαφορια. επισης ειναι πολυ ωραια και η φατσα "μισο να το ξαναβρω" που ειναι η αμεσως επομενη και κραταει πολυ λιγο (θελω να πιστευω) .

αυτα νομιζω ειχα να πω. ειναι και αργα! θα συμπληρωσω πως απο σημερα το καινουργιο μου σπιτι εχει και πιανο και αυτο χαρη στο μικρο μου ανισορροπο, που ισορροπησε μια χαρα και δεν του επεσε το ηλεκτρικο απο τα χερια!!! :*

καληνυχτα καλα μου παιδακια!!!

υ.γ δεν γιορταζω των αγιων παντων, εχω σημερα τη γιορτη μου, που ειναι των 40 παρθενων (αληθεια εμειναν τοσες;....μπου χαχα) χρονια μου πολλα!