Παραμυθουπολη

Thursday, September 08, 2005

"στου χειμωνα τις αυλες, παραμυθια να μου λες, που νικας εσυ"

κοιμομουν. καπου στις 5 ξυπνησα απο ανατριχιλα και τραβηξα απο το κατω μερος του κρεβατιου την πικε. χαμογελασα και συνεχισα τον μεσημεριανο μου υπνο ευτυχισμενη. δεν κρατησε πολυ. στις 6 παρα κατι, με ξυπνησαν ουρλιαχτα. σιχτιριασα τον αγωνα και ανοιξα μουσικη. μπηκε η αδερφη μου σπιτι να παμε να ψωνισουμε για την μικρη που ειχε γενεθλια. Ο πανικος στα τσαμπο. ολοι με τσαντες, σχολικα,τετραδια και καριοκα στα χερια. γουσταρω σχολειο, αν και δεν εχω ιδιαιτερα ευχαριστες εμπειριες. μου εχει λειψει αυτο το "οργανωνομαι για το χειμωνα, φετος πρωτα θα διαβαζω και μετα θα βλεπω τηλεοραση, θα αντιγραφω απο το προχειρο στο καλο καθε μερα και θα γραφτω νωρις στο ωδειο για να πετυχω τις ωρες που με βολευουν" . πηγαμε και στο παρτυ. τραγουδησαμε οοοολα τα ζουζουνια, χορεψαμε, γελασαμε με τις φιγουρες τους και τα καμωματα τους, σβησαμε κερακια και καθως τραβουσα φωτογραφιες με το κινητο, συνειδητοποιησα ποσο γρηγορα περναει ο καιρος. ποτε περασαν 3 χρονια απο την πρωτη της μερα στο νοσοκομειο, που εδειξα στον μπαμπα της πως να αλλαζει την πανα . τωρα μιση σφαλιαρα παιδι φωναζε "αντυυυυ, παιτσε"! θελω να ξαναμπω στην αιθουσα. να δω παλι τα παιδακια μου, να πουμε παραμυθια και τραγουδια.

γυρισα στις 11 με τις γνωστες ζαλαδες, γαμω τα χαπια μου,γαμω. περασα πριν και απο το ντιβινταδικο, η αλεξανδρα και η βικυ ηταν. δεν εφεραν το ημερολογιο ακομα και εκανα κρατηση. αγορασα δρακουλινια στο περιπτερο απεναντι και ανεβηκα σπιτι. θελω να περασει ο καιρος. θελω να ερθει ο χειμωνας. θελω να δουλεψω, να βγαλω λεφτα και να φυγω. μου ελειψαν τα κτελ, τα τρενα, το σπιτι μου στην αθηνα, η θεσσαλονικη, μου ελειψα ακομα και εγω. μεσα σε ολα αυτα το γαμημενο το τραγουδι δεν βγαινει.

θελω να ερθει ο χειμωνας. να ειμαστε στον καναπε και να βλεπουμε ταινιες χουχουλιαζοντας. να κανουμε βολτες με το αμαξι και να μας πιανει η βροχη. να κρυωνω και να κοιμαμαι. να κοιμαμαι και να χαμογελαω. θελω να βγαλω τα χειμωνιατικα. να γεμισει η ντουλαπα μαυρα και γκρι ρουχα. να φοραω τη μακρια μου ζακετα και να ετοιμαζω τα μάγια μου. να μην χρειαζομαι τιποτα αλλο εκτος απο μια κουβερτα και ζεστη σουπα. να γελαω με τα ματια, που ειπε μια ψυχη.

θελω να ερθει ο χειμωνας, να σε παρω μαζι μου εκει που μεχρι τωρα πηγαινα μονη μου, "στα ερωτικα μου ταξιδια"...