Παραμυθουπολη

Wednesday, October 05, 2005

ακου εκει γρια!!!

οχι ρε..δεν πηγα να τα κρυψω! ωραια λοιπον..ειχα τα γενεθλια μου στις 3..εγινα 22. δυστυχως ομως τα πάρτια δεν με αφησαν να ποσταρω τιποτα. εχω ηδη μειωσει τις ωρες στο πισι, οποτε γενικα χανω πολλα.. ισως ομως ειναι απο τις λιγες φορες που δεν με προβληματιζει.

περναμε καλα ;))

για την ιστορια θα πω και ατακες απο τα αστερακια μου..

*εγω : Τι θα γινεις οταν θα με μεγαλωσεις;
Αλεξ : Αντρας σου (με χαμηλωμενο βλεμμα και κοκκινα μαγουλα ντροπης)

*εγω : εμενα λοιπον στο σπιτι μαγειρευει ο μπαμπας μου..
Τζωτζ : Τι;;;; Ο μπαμπας σας;;; χα ΧΑ χα ΧΑ χα ΧΑ...
Αλεξ : Γιατι ρε γελας, εσυ δεν εχεις παππου; Ε..το ιδιο ειναι! (ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ)

Για να μην τα πολυλογω επειδη πρεπει να τελειωσω και μια χειροτεχνια τα περναμε πολυ ωραια. και γενικα αυτην την περιοδο γουσταρω αρκετα, οποτε ισως χανομαι λιγο παραπανω απο οτι συνηθως!

καλο βραδυ καλα μου παιδακια. σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας!!!