Παραμυθουπολη

Monday, September 26, 2005

ωπααα!!!!ποτε εφτασε δευτερα..?

δεν εχω ιδεα ποτε και πως ακριβως περασε μια εβδομαδα. δεν πηρα χαμπαρι τιποτα. ξυπνουσα στις 6 και εικοσι, πηγαινα δουλεια. γυρνουσα 9, διαβαζα και ξαναπηγαινα στις 12. περιπου 3 ετρωγα και εκανα νανακια! μετα, στις 7, ετοιμαζα δουλεια για την επομενη μερα και εβγαινα μια βολτιτσα! φυσικα 12 το αργοτερο παλι στο κρεβατι!
αχ ειναι δυνατον (ε)..

μεσα στην εβδομαδα :
- ο μπαμπας εφυγε για το αγιο ορος. γυρναει αυριο! πηρε μαζι και το εμμπιθρι (ειχαμε και 2 ιδιαιτερα μαθηματα , μαζι με ενα τεστ "καντο τωρα μονο σου") .
επαναλαμβανομενη ατακα : "κοιτα ρε τι φτιαχουν, αυτος ο "αναπτηρας" κανει τοσα πολλα;"
- μπηκαν στον πισι μου κατι κακοι κυριοι και με χρεωσαν με 680 ευρα! ντάιλερς μου ειπαν.
επαναλαμβανομενη ατακα : "ρε τους πουστηδες, επιασα δουλεια για να πληρωνω εξοδα που δεν εκανα"
- γνωρισα 2 μπλογγερς που δεν ηξερα
επαναλαμβανομενη ατακα : "βρε , βρε τα παιδια"
- τα αστερακια μου στο σχολειο ειναι φοβερα. γλυκες, γελαμε ολη την ωρα και περναμε απαιχτα!
επαναλαμβανομενη ατακα : "κυρίιιιιιιιιιιιιάααααααα" :)
- ψιλοαρρωστησα, μαλλον με κολλησαν.
επαναλαμβανομενη ατακα : "γειτσες"
- εγω τελικα δεν ειμαι .
επαναλαμβανομενη ατακα : "γιουπιιιιι"
- τωρα εχω και αλλο ενα μικρο μου ζουζουνακι. την λενε κατιάνα και ειναι 4 !
επαναλαμβανομενη ατακα : "κυρια, θα με παρεις αγκαλιααααα;;;;"


αυτα καλα μου παιδακια. την καλημερα μου και ενα φιλακι απο μακρια για να μην σας κολλησω! θα την παλεψω!