Παραμυθουπολη

Sunday, October 02, 2005

καλα κλασια.. :)

νερα, νερα! παντου νερα. αν ειναι κατι που με ενοχλει στο χειμωνα ειναι οτι δεν στεγνωνουν τα ρουχα και δεν μπορεις να βαζεις συχνα πλυντηρια ωστε να εχεις ανα πασα στιγμη τα ρουχα που θελεις ετοιμα. βεβαια, περιεργως, μου φαινεται τρομερα αστειο να ειναι στο καλοριφερ καλτσουλες και λοιπα εσωρουχα, οπως επισης και μπλουζες απλωμενες σε ολο το σπιτι. ακομα ομως συνανταμε προβλημα γιατι δεν εχουμε καλοριφερ, δηλαδη εχουμε αλλα δεν το αναβουμε.

ειμαστε λοιπον κατα την διαρκεια ενος υγρου και μοναχικου σαββατοκυριακου. εφυγαν ολοι και εγω ειχα κατι δουλειες και εμεινα πισω να τις τελειωσω. βεβαια δεν ειχα υπολογισει τη βροχαλα. ηθελα να παω στο τζαμπο να ψωνισω για το παρτυ μου αυριο. τουλαχιστον θυμηθηκα να παραγγειλω την τουρτα. και εφτιαξα και τα σιντι που μου ζητησαν τα μωρα μου. ειδικη παραγγελια ο μπαρμπα μπριλιος και ο Λουβας με την Παπαλιζου. :) κατι ειναι και αυτο. εκανα και μια δυο δουλειες. ετοιμασα και κατι χειροτεχνιες για το σχολειο. ΔΕΝ διαβασα για το μεταπτυχιακο. α! σας ειπα; δεν θυμαμαι...5 θεσεις για 176 ατομα. που πας ρε καρα-μητρο που δεν εχεις ανοιξει βιβλιο πανω απο 5 ωρες; οποτε: χεσε μεσα πολυχρονη! επισης το σκ αυτο καταπιαστηκα με ενα σεναριο, που ηθελε δακτυλογραφηση, διορθωσεις και τα σχετικα. ε ..μετριο θα το ελεγα. παντως αρκετα καλη προσπαθεια. μαλλον θα το εβλεπα. ερωτησουλα : ο μανολης απο ποτε γραφεται με ω? κατι δεν παει καλα ε?

πηρα και ενα μεηλ που με προβληματισε λιγο. αν και δεν συνηθιζω να λεω τι γραφω, γιατι το γραφω, πως το γραφω, πως ειμαι σε σχεση με το μπλογκ, με τους μπλογκερς και γενικα για την μπλογκοκοινωνια (θεε και κυριε λεξη), απλα αναφερω πως δεν θεωρω οτι ο καλος μπλογκερ εχει πολλους αναγνωστες, πολλα κόμεντ και αλλα παρομοια. για την ακριβεια δεν πιστευω πως υπαρχει καλος ή κακός μπλογκερ. ισως ξεχωριζω 2 κατηγοριες. αυτους που γραφουν αυτο που σκεφτονται χωρις μα μου σου του και αυτους που σκεφτονται και μετα γραφουν, λαμβανοντας υποψην τι θα αρεσει στους αναγνωστες, τι θα τους κανει πιο γνωστους κτλ. καμια απο τις δυο κατηγοριες δεν με προβληματιζει. ο καθενας κανει τις επιλογες του και διαβαζει αυτα που του αρεσουν (και μαλιστα και στις δυο κατηγοριες) . επισης θεωρω επιλογη του καθενος να κομεντιάζει οποτε και αν θελει. εγω προσωπικα το αποφευγω, ετσι, χωρις λογο. οπως πχ δεν τρωω μαρουλι ;)

τελος θα πω μονο πως η παραμυθουπολη ειναι ροζ, γιατι δεν μπορουσα να βρω πιο ταιριαστω χρωμα για να απλωσω τα παραμυθια μου. αυτο δεν σημαινει ταυτοχρονα πως και εγω ειμαι ρομαντικη, ροζ και πεταω στα συννεφα (δυστυχως :( , ) . νομιζω πως ειμαι στα φυσιολογικα ορια ρομαντικη, ε βρε αδερφακι μου το λελουδο χωρις λογο (ή και με λογο ;ρ) το θελω. αλλα οκ..μην μου ανοιγεις την πορτα του αυτοκινητου, οσο μπορω, ακομα τουλαχιστον να το κανω μονη μου.

αυτα. εκανα αυτο που δεν μου αρεσει να κανω και ηρεμησα.

καλο, βροχερο, χειμωνιατικο μεσημερι..