Παραμυθουπολη

Sunday, October 09, 2005

μπαααα..μην το διαβαζεις..

ειναι που θελω τοσα να πω και σωπαινω. παιρνω ανασες και φυλακιζω σκεψεις. γιατι εγω αλλα περιμενα. ακομα και τωρα αλλα περιμενω. φοβαμαι μωρε πως ποτε δεν θα μπορεσω να το νικησω αυτο. και τωρα το θελω και για σενα, και αυτο ποναει πιο πολυ. γιατι εγω εχω μαθει να χανω. εσυ ομως την ηττα δεν θα την αντεξεις. και την παρασκευη, στο λεω εδω, που κανεις δεν μπορει να το δει, ξερεις ποιον θα ηθελα διπλα μου. αλλα δεν θα ειναι..γιατι καποιοι δεν σκεφτονται αυτα που λενε... θα ηθελα να πιω μαζι του και να χορεψουμε και ας μην ξερει. να του μετραω τα βηματα "ενα δεξι, δυο αριστερο" και να χαζογελαει "ρεζιλι γινομαι;;;" . ενταξει κουραζομαι, και πιο πολυ ψυχολογικα, τοσο που καμια φιρα ξεχναω να μιλησω με ανθρωπους που πραγματικα μου λειπουν. κανεις δεν καταλαβαινει μαλλον. ισως ουτε εγω, γιαυτο παιρνω ανασα και συνεχιζω. και ξερεις τι σκεφτομαι...που να ειναι αυτη η ψυχη τοσες μερες; θελω να παρω αλλα δεν τολμαω. και αν μου πει δυσαρεστα. ασε καλυτερα να ελπιζω, αν θελει ξερει που θα με βρει. αμ το αλλο στο ειπα; ειδα τον γιαννη τον καπετανιο χτες. εστειλε μηνυμα οτι ειναι εδω και μου εφυγε ο πατος, χαρηκα πολυ. ξαφνικα (?) συνειδητοποιησα οτι ο κοσμος συνεχιζει την πορια του κανονικα και με το νομο (?) ! θελω να φυγω ταξιδι αλλα την ιδια ωρα δεν θελω να παω πουθενα. ισως το τριημερο παρω μια δοση και γινω οκ. οχι τιποτα αλλο αλλα δεν ειναι καιρος για εξοδα.

καληνυχτααααα