Παραμυθουπολη

Sunday, October 30, 2005

μαμα..γιατι το μωρο μας πινει λέσλακ;;;

σεισμος στον υπνο, ξεροβηχας, γειτονας με τρελομπαλο στις 3, φρεσκια κατουραδα και νεφρα να πονανε, ζεστη πολυ, κρυα ποδια ή ακομα χειροτερο κρυα αυτακια.. τοσες και αλλες τοσες αιτιες για να μην μπορεσεις να κοιμηθεις σαν φυσιολογικος (σηκωνει μεγααλη κουβεντα) ανθρωπος για μερες.

μεσα σε αυτα ενας ιος να με περιτριγυριζει, τσουκου τσουκου! ας μην αρρωστησω μεσα στην εβδομαδα! δεν εχει αδεια.. αλλα εχει λεφτα! θα πληρωθω και το περιμενω πως και πως!

δεν θυμαμαι αν τα γενεθλια της σταυρουλας ειναι σημερα ή αυριο, η οποία μπάι δε γουέι τα εχει με ενα παιδι εδω και λιγες μερες (σχόλιο= γιουπιιι, εδωσε!!!) τι κανω λοιπον; παιρνω τηλ σημερα ή αυριο; και πως το καλυπτω??? καμια ιδεα καλα μου παιδακια;

επισης...θα θεσω ζητημα μεγαλης σημασιας ... οταν παιρνεις ΜΟΝΟ εσυ τηλ καποια ατομα αυτα δεν θα επρεπε να σε παρουν καποια στιγμη; εστω βρε παιδι μου για να δουν τι κανεις. και ξερεις ε? δεν μιλαω γιαυτα που ξερεις οτι λογω χρηματων δεν μπορουν να σε παρουν..μιλαω για αυτα που τα τηλεφωνα δεν τα υπολογιζουν, ή μαλλον αυτοι δεν υπολογιζουν τιποτα; οχι..υπολογιζουν οτι καποιες φορες μπορεις να βοηθησεις και παιρνουν τηλ αλλα μετα μην τον ειδατε τον παναη (οχι παναγη μου, δεν λεω για σενα, μην μου αρπαχτεις και με ρωτας μετα με κοκκινα μαγουλα).

τελευταιο θεμα για το τουτουνό (μαλλον βγαινει απο το αποψινο) πόστι . οταν χανεις καποιον (εννοω πως βλεπει τα ραδικια αναποδα) κλαις επειδη εσυ δεν τον εχεις πια ή επειδη αυτος δεν θα ζει.. εγωιστικο ή απλα ανθρωπινο; αν ειναι εγωιστικο δεν θα πρεπει να κλαιμε για εμας.. ή μηπως δεν πρεπει να κλαιμε καθολου. για να προλαβω τυχον ερωτησεις ή εστω σκεψεις εχω χασει πολυ δικο μου ανθρωπο πριν χρονια. δεν θυμαμαι για ποιον εκλαιγα, αν και υποψιες με κανουν να πιστευω πως εκλαιγα ποιο πολυ για τους υπολοιπους που κλαιγανε. αυτο ειναι παιδεια ή βλακεια; αστο...μην απαντας!

καλη εβδομαδα καλα μου παιδακια! να ειστε ολοι καλα.. ενα τεραστιο φιλι ταξιδευει για την μικρη ερη ;)