Παραμυθουπολη

Sunday, November 27, 2005

τι να πω και εγω;

- μουλιασαμε (αυτη τη φορα μονο εξω)
- τα ρουχα δεν στεγνωσαν
- ποναει η λεκανη και ο ωμος
- κοσμος παει και ερχεται
- εγω μενω
- ερχονται χριστουγεννα
- κανω χειροτεχνιες συνεχεια
- στα χερια μου εχω μαρκαδορους που δεν βγαινουν και ούχου (υγρη)
- η Κίτσα εφερε το περουντο απο αγγλια
- βαριεμαι να παω για δουλεια και να κανω μαθημα μουσικης στα παιδια.
- θελω χαμογελα, καθαρα και αμολυντα σαν τα χτεσινα
- το κουνουπιδι ειναι ψαρι
- νομιζω πως θα καπνιζα ενα τσιγαρο τωρα
- ισως και να επινα ενα ποτηρακι σάμαινα
- το ντεπον (με τις μπουρμπουληθρες) εχει θερμιδες;
- απο το σπιτι ακουω τον ρικο να γαβγιζει στον τεταρτο
- καποιες φορες ακουω και την ελσα να φτερνιζεται
- ο παναγης σημερα ειναι ολη μερα μαζι μου (το ποτε θα μας παει χαμπαρι η μανα του και θα βρεθω με αντρικο ωραιοτατο χτενισμα ειναι αλλη υποθεση)
- μου ειπε η πελλυ οτι στο μπιγκ μπραδερ εγινε λεει πανικος (θεε και κυριε)
- οταν θα παρω το διπλωμα θα με χασει ο κοσμος
- τωρα θελω να δω εσενα
- παντως αυριο στο σχολειο εχουμε καραγκιοζη


να σας πω και το αλλο; παρατηρω οτι τελευταια ο κοσμος με αφηνει αδιαφορη. αν εξαιρεσεις πεντε ανθρωπους , αντε δεκα επειδη ειμαι στα μεγαλα κεφια, δεν με ενδιαφερει τιποτα. ουτε καν απο ανθρωπιστικο ενδιαφερον βρε αδερφη (αδερφο δεν εχω) . ισως να στεναχωρεθω πιο πολυ επειδη η εσκιμωέζα (μην σχολιασεις) κρυωνει στο ιγκλου, παρα αν μου πεις οτι καποιος φιλος (ναι φιλος φιλος, "ποοονος ποοονος") δεν ειναι καλα ψυχολογικα. και οχι τιποτα αλλο..εγω ειμαι νηπιαγωγος, καλη κοπελα απο σπιτι, με πιανο και προικα, δεν ειναι σωστα αυτα τα πραγματα. οπως λεει και η μανα μου "θα μας γραψουν οι τοπικες εφημεριδες" !!!

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια, καλη αρχη εβδομαδας να εχουμε! ας την παλεψει ο καθενας οπως μπορει. καλο ταξιδι σε αυτους που φευγουν και υπομονη στους υπολοιπους.