Παραμυθουπολη

Saturday, November 12, 2005

μετα το λυκειο τι;

έντιτ

καποιες φορες τα δεδομενα αλλαζουν και βγαινουν προβληματα που εκεινο το δευτερολεπτο σου φαινονται παλουκια. αν λοιπον μετα τον εκνευρισμο, το κλαμα, την στεναχωρια, τα νευρα και την απογοητευση, κατσεις και σκεφτεις τι θελεις, τι εχεις, τι σε χαλαει, τι σε φτιαχνει και ζυγισεις το αποτελεσμα σου φαινονται ολα λιιιγο πιο ευκολα μετα. καντο αυτο πολλες φορες μεσα στη μερα. κουβεντιασε και με τον πιο ψυχραιμο ανθρωπο που μπορεις να εμπιστευτεις. ακου μια αλλη γνωμη και μπες στην διαδικασια να δεις συνολικα τα πραγματα, να δεις τι ειναι αυτο που δεν σου αρεσει και πως αυτο με την βοηθεια και των 2 μπορει να αλλαξει. κανεις δεν εχει δικαιωμα να κατηγορει κανεναν. μπορει για την παρτη του και μονο να επιλεγει να μην θελει πραγματα που τον κανουν να νιωθει μονο, περιττο ή ακομα και μη ποθητο.

χτες εγινε ενα ποστ, βγηκαν πραγματα που ισως δεν επρεπε να ειπωθουν. μετα απο συνολικη σκεψη και καλη διαθεση βλεπω πως υπαρχουν λυσεις. λιγο εσυ, λιγο εγω, θα την βρουμε την ακρη.

σου χαριζω δακρυα να ξεπλενεις στεναχωριες..

"πως αλλιως, αφου αγαπιουνται οι ανθρωποι"


υ.γ * ειρηνη οποτε θελεις, σπιτι ειμαι. ελα να λυσουμε τα δικα σου ;)
* φοβερε αν και η σοκολατα δεν ειναι το φορτε μου σε ευχαριστω παρα πολυ. η δικη μου
σπεσιαλιτε ειναι ζυμαρικα φουρνου, οποτε χρειαστει πες μου να ανοιξω το ματι :)