Παραμυθουπολη

Wednesday, January 25, 2006

οχι για το χιονι

δεν σκεφτηκα να γραψω για το χιονι ή το κρυο. δεν ξερω, ηρθε σαν κατι τοσο φυσικο που δεν σκεφτηκα να το ποσταρω, σαν να εφαγα το μεσημερι μπιφτεκια κοτοπουλου(οχι, δεν φοβαμαι τα πτηνα, ουτως ή αλλως ειναι συγγενεις μου) ! η μονη αλλαγη που εγινε λογω καιρου ειναι οτι δεν πηγα γυμναστηριο και αυτο μονο και μονο επειδη θα κρυωνα μετα και δεν ειναι καιρος για αρρωστιες. μία φτανει, "7 σε παιρνει αριστερα , μην το ζοριζεις" ;) καταταλλα τα ιδια.

λοιπον ξερει κανεις να μου πει για τον λοξυγγα;τα βασικα1 γιατι; κ πως; χτες ο μαθητης μου ο αλεξανδρος ηρθε στο γραφειο και ειπε "κυρια κανω ετσι, ινκκκ" ψιλοτρομαξε, μαλλον δεν το ειχε ξαναπαθει. ειναι πολυ γαματη αυτη η ηλικια των παιδιων. γνωριζουν τον κοσμο και τον ξαναβλεπεις και εσυ μαζι τους. στο μαθημα για τους Ασχημωους(αυτο κατοχυρωθηκε) οταν τους ειπα για τα σχιστα ματια και τους τα εδειξα σκεφτηκαν να μου πουν οτι τα ματια τους ειναι ετσι, χωρις ομως...να τα κρατανε :)

α! τελειωσα και το μοντελακι μου. το καμπριο μου ειναι ετοιμο, μονο πινακιδες του λειπουν και αμα θετε παει τα πλέιμομπλις σας βολτα :)) το κακο ειναι οτι τωρα δεν θα εχω παλι τι να κανω.. επισης παρατηρησα οτι οταν φτιαχνω και ασχολουμαι δεν τρωω. σημαντικη παρατηρηση! φωτογραφιες θα σας δειξω οταν βγαλω καποιες καλυτερες.

καλα μου παιδακια σας χαιρετω, καλο μεσημερι σας ευχομαι. εδω ολα καλα και ευτυχισμενα. ειμαι ηρεμη και χαμογελαστη..