Παραμυθουπολη

Friday, January 20, 2006

λιγο απο ολα..

θελω να τραγουδησω. οχι αυτα τα μαυρα που λεω εγω. οχι.

σημερα θα πω το πιο χρωματιστο τραγουδι που εχω. θα το τραγουδησω σιγα, ψιθυριστα, δυνατα, χαμογελαστα, αλλα οχι λυπημενα. ετσι καναμε στο ωδειο. (το λεγαμε πολλες φορες ορθιοι και αν καναμε και κανα λαθος φωναζαν οι απο κατω "σαμποταζζζζ" και μετα δεν ειχες μουτρα να τραγουδησεις παλι. ελα ομως μου η θεανω σε σηκωνε χωρις αλλη κουβεντα και μετα ελεγε στον χάρη οτι θα τον κρεμασει απο το φωτιστικο. στα μεγαλα κεφια και για να την καταφερουμε να πουμε "τα γαλαζια σου γραμματα" της λεγαμε οτι το καζανακι τρεχει σε λα και το καλοριφερ σε μι)..

ωπα γιατι μιλαω για το ωδειο μου ;;; ξαναγυριζω εκει που εμεινα.

σημερα λοιπον εχω κεφια. αν και κουρασμενη θελω να κανω ενα ποστι χαρουμενο να σας το πω. να σας πω οτι εχτισα τοιχους ψηλους και αφησα εξω οτι με ποναει. μεσα υπαρχει μονο οτι φερνει αγαπη και ευτυχια. τα υπολοιπα δεν χωρανε. εβαλα επισης και αγκαθια πανω πανω για σιγουρια. οποιος θελει και εχει καλη διαθεση μπορει να μπει. αμα ειστε και καλα παιδακια θα σας πω και παραμυθι. στα μεγαλα κεφια θα πουμε και τραγουδακι για το μωρακι μας που θα ερθει σε 4 μερες το πολυ. αντε με το καλο..

αυτην την εβδομαδα μαθαμε με τα παιδακια μου για τους εσκιμωους. να σας πω τι εμαθα?
ε ...οι Ασχημωοι ειναι ανθρωποι που ειναι ασχημοι :) ωρε γελια που ριχνω καθε μερα. αμε!!!και παιρνω και αγκαλιες και φιλια και απολα!

τωρα που σας τα ειπα παω για υπνο! καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια. παω να δω χαμογελαστα ονειρα!!!