Παραμυθουπολη

Sunday, February 05, 2006

μειον ενα

την καναμε την εναρξη χτες το βραδυ και χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι! κατεβηκα μονο για τα πυροτεχνηματα γιατι γουσταρω να πιανεται ο σβερκος μου. ηταν συμπαθητικα.. πολιτιστικη σου λεει μετα και τετοιες πιπες! οχι καλα μου παιδακια, δεν θα μιλησω για πολιτικη, μην τρεχετε. ψιλοχεστηκα ποιος εφαγε τα λεφτα, ποιος φταιει, γιατι εφυγε ο μικρουτσικος και ποιος μου εκλεψε τις ιδεες μου!!! κατσε να ερθει το καρναβαλι των μικρων, εκει θα μου ανεβει η πιεση! χτες ακουσαμε ενα τσομπί τσομπά,τσομπιτσομπιτσομπά και κουνηθηκαμε. τιποτα το ιδιαιτερο. φετος ειδικα αποφασισα να γυρισω επιδεικτικα την πλατη στο καρναβαλι και κανονισα να φυγω το τελευταιο τετραημερο.

καταταλλα καλα μου παιδακια το μηχανημα βγηκε οφ! η δουλεια, το ξυπνημα, η γυμναστικη εκαναν τον οργανισμο μου να τα φτυσει. ημουν απο πεμπτη σε καραντινα. χυμους, τρελο υπνο και καθολου κουραση. ευτυχως ειμαι καλυτερα και θα γλιτωσω τις εξετασεις. βεβαια το σπιτι μου ειναι σαν την πριστινα μετα τους βομβαρδισμους αλλα οκ. ευτυχως που η κιτσα εκανε δουλειες και δεν ειπε και κουβεντα. α!πληρωθηκα κιολας..ψωνισα και ρουχα! νομιζω πως δεν εχω αλλα νεα..

"ολα μενουν ιδια"

καλημεεεερες!!!


υ.γ ο μπεμπουλης μας ειναι μια χαρα. τρωει και κοιμαται. δεν ακουγεται καθολου μεσα στο σπιτι.