Παραμυθουπολη

Thursday, February 23, 2006

ψησε και εσυ..ΜΠΟΡΕΙΣ!

τσικνα και παλι τσικνα απο το πρωι. στις 8 που πηγαινα δουλεια ετοιμαζαν καρβουνα. μιλαμε για πεινες!

ακομα και σε μαγαζια. κρεατα αραδιασμενα σε σχαρες και ολη η καπνα να ερχεται πανω σου. δεν μπορω να πω, ειναι νοστιμοτατα αλλα πολυ ντουμανι βρε παιδι μου. ασε το αλλο..η μουσικη επενδυση! ξερετε,ωσαν αυτη στα πανηγυρια με το μικροφωνο στο εκο. να με πεις "εσυ που τα ξερεις αυτα;". θα σε πω οτι ειχα και εγω ασχημες και κρυφες στιγμες στη ζωη μου, αλλα το ντουμανι τοτε δεν επεφτε πανω μου. ουτε τα μαλλια μου μυριζαν ουτε και τα ρουχα μου. σημερα το βραδυ πρεπει να μπεις ολη στο πλυντηριο για να ξεβρωμισεις και δεν αντεχω με τιποτα να βρωμανε τα μαλλια μου καπνα και τσιγαρο.

τελος παντων, η γκρινια μου θα σταματησει εδω. ειμαι σιγουρη οτι υπερβαλω αλλα ζηταω συγγνωμη. ας πουμε οτι απλα δεν ειναι η μερα μου :)

καλη ορεξη καλα μου παιδακια και να διασκεδασετε. αυριο θα κανουμε μαθημα για χολιστερινες ;ρ