Παραμυθουπολη

Monday, February 13, 2006

"σσςς..θα τους ξυπνησουμε"

θα στο πω εδω που δεν μας ακουει κανεις..

αυριο μην μου κανεις δωρο. οχι, οκ. αν θες κανε μου (παντα θα θελω ενα βωροοοο, και τυλιγμενο, γιατι η χαρα του κρυβεται στο σχρατσ) αλλα να μωρε..μην το κανεις επειδη ειναι του αγιου βαλεντινου. καντο επειδη θελεις να με δεις να χαμογελαω και να κανω σαν παιδι. επειδη που και που σκας και κανα χαμογελο οταν με σκεφτεσαι, επειδη "δεν μιλας σε κανεναν οπως μιλας σε εμενα", επειδη εχεις μερες να με δεις, επειδη σου ελειψα, επειδη θες να περασεις λιγες ωρες ρομαντικα μαζι μου.

αναψε πολλα κερια (κρυβουν τις ατελειες και με κανουν να φαινομαι πιο ομορφη)και βαλτα σε βαθια πιατακια με νερο, στρωσε το κρεβατι οπως μου αρεσει και βαλε το σιντι που θελω, ξερεις το λαηβ. μην παρεις κρασι, θα μεινει.
τα υπολοιπα δεν θελουν λεξεις..


υ.γ καλα μου παιδακια εγω αυριο μονη. ευχομαι σε εσας να περασετε οπως θελετε. απο ρομαντικα δειπνα μεχρι βολτα για πιττες να τρεχουν τα τζατζικια. αν επιλεξτε το τιποτα ψαξτε να με βρειτε, καπου εδω θα ειμαι.