Παραμυθουπολη

Monday, March 13, 2006

"μια ζωη, παραμυθι και ονειρο"

πηρα και σημειωματαριο, για να βαλω σε ταξη τα αμαζευτα.

δευτερα σημερα και ευτυχως, γιατι η προηγουμενη εβδομαδα ηταν φουλ. ειχαμε απο ολα. δουλεια, αρρωστια, καψιμο του πισιου, γελια, αγαπες, κλαματακια, τηλεφωνηματα στις 6 το πρωι, αυπνιες, διακοπες ρευματος, δουλεια σε δηματικο σαν εξωτερικος συνεργατης. απο ολα ειχε εκτος απο εκδρομες :(

κανω λοιπον γραμματοθεραπεια. γραφω οτι μου κατεβει στο κεφαλι οπου και αν ειμαι. συνηθως εμπνευομαι στη δουλεια. θελω να πιστευω πως αυτη θα ειναι η λυση. το συστημα αυτο ισχυει καμια εβδομαδα και τα αποτελεσματα ηταν θετικα αλλα δεν πεθανα κιολας. ενα βασικο σημειο που ειδα βελτιωση ειναι οτι χτες στη μια το βραδυ και ενω ειχα μολις τελειωσει να διαβασω την ιστορια της βασιλοπουλας με τον αρκουδο (οχι τον γιαννη μας) μου ηρθε μια περιεργη επιθυμια να παιξω στο πιανο τους δρομους. δεν το εκανα, ειπαμε ειμαι στα πρωτα σταδια ακομα. μην τα θελουμε και ολα. επισης ειδα και σε αλλο σημειο βελτιωση, μην φανταστεις την διαφορα. παλι ενιωσα μονη μου..

τωρα σας αφηνω να παω να δω βερα. ειπαμε..εχει δρομο ακομα η θεραπεια ;ρ

"εγω, εσυ και οι δρομοι"