Παραμυθουπολη

Monday, October 16, 2006

"πες μου πως να χωρεσω"

πραγματακια που λιγοι(ή πολλοι) ξερουν :

- γαργαλιεμαι πολυ ευκολα
- (ναι) ζηλευω
- δεν φοραω ασπρα βαμβακερα βρακια
- βλεπω βερα στο δεξι
- σπανια φοραω παπουτσι που να ταιριαζει με την τσαντα
- κανω συλλογη απο γομες
- δεν βαζω ποτε τα σιντι στην θηκη τους
- εχω μαθει με τα δαχτυλα του ποδιου να πιανω ακομα και μολυβι, ετσι ωστε οταν πεφτει κατι να μην χρειαζεται να σκυβω
- μαζευω την συλλογη με τα κουκλακια της ντίσνει
- σπανια βαφομαι και ντυνομαι ωραια
- αποφευγω να παρκαρω αν ο χωρος ειναι μικρος
- βαριεμαι να κατεβαζω τα σκουπιδια στους τενεκεδες
- δεν μπορω τα μηνυματα στα κινητα
- δεν εχω κουρευτει απο το μεγα σαββατο(βοηθεια μας)
- παω φροντιστηριο για τον ασεπ
- τρελαινομαι να παιρνω γραμματα
- μου αρεσει να τραγουδαω στο μπανιο
- παραδεισος για μενα ειναι : τακτοποιημενο δωματιο, καθαρα σεντονια και σκεπασματα να μοσχοβολανε, και εγω καθαρη, με φρεσκοπλυμενες πυζαμες και στεγνωμενα μαλλια, ετοιμη για υπνο ! αχχχχχ
- ξερω πολλα για την προσωπικη ζωη πολλων μπλογγκερ,αλλα εχω επιλεξει να μην μιλησω
- θα ηθελα να πεθανω μια και εξω, να μην καταλαβω τιποτα
- θελω να βαφτισω το ανιψακι μου αλλα ψιλοκολλαω να το πω
- κατα τη διαρκεια της μερας μου αρεσει που εισαι μακρια, τα βραδια λιγο μου λειπεις
- αν ειμαι μονη μου, κοιμαμαι με το φως του δωματιου ανοιχτο
- θελω να παω στο συνεδριο δυσλεξιας στη θεσσαλονικη
- κατω απο το κρεβατι μου εχω μια ρασπα και διπλα μου σφυριχτρα για προστασια
- θελω να παω ενα ταξιδι καπου μονη μου. χωρις να το ξερει κανεις


θελω να μην θελω ολα αυτα που θελω...


καληνυχτα σας.