Παραμυθουπολη

Tuesday, September 26, 2006

"σας βαζω τγια"

πλακα ειχε το τεστακι. γουσταρα πολυ με τις απαντησεις σας και γελασα με τα αποτελεσματα σας. πανω απο 6 εισαστε καλα. οι υπολοιποι θελετε διαβασμα και συστηνω καθημερινη αναγνωση του μπλογκ (ο θεος να το κανει).

γενικα δεν γραφω για 2 λογους:

α) γιατι δεν εχω νεα. διαβασμα και βιβλια και ασεπ και εξετασεις και ολα αυτα τα ωραια πραγματα.

β) γιατι αυτα που σκεφτομαι να γραψω, ειχα πει πως δεν αφησω τον εαυτο μου να τα ξαναγραψει. ευτυχως που δεν ειχα πει πως δεν θα τα σκεφτομαι, γιατι τοτε θα ειχα καθημερινο σοβαρο προβλημα με το "εγω". το "υπερεγω" απλα το κοιμιζω απο νωρις καθε βραδυ και τρωω ενα γιαουρτι για να μην μου κατσει βαρυ στο στομαχι.

επισης σημερα ειχα μονο μια ευκαιρια να "δω τα ραδικια αναποδα" .
1)απο τον πανικο μου οταν νομιζα οτι ξεχασα να βαλω κατι στην αιτηση για τον ασεπ.
αληθεια γιατι λεμε οτι θα βλεπουμε τα ραδικια αναποδα? ολα θα τα βλεπουμε διαφορετικα, γιατι καποιος κολλησε στα ραδικια? ε? ε? ε ασπρη λεξη???


αν δεν καταλαβες λεξη απο αυτα που ειπα δεν πειραζει. ξανασκεψου το, αλλα σε παρακαλω μη με ρωτησεις.

υ.γ επισης σπαστε τις ομπρελες σας για να εχετε δικαιολογιες και αφηστε την βροχη να καθαρισει δρομους, αμαξια, μπαλκονια και τα μεσα σας!

"ψιχαλιζει ψιχαλιζει στην μικρη μου την αυλη, το φθινοπωρο αρχιζει ταγαπω πολυ" ...
αντε και καλα μουσκεματα!