Παραμυθουπολη

Wednesday, September 06, 2006

ασεπ και κουραφεξαλα..

και καθομαι που λετε και διαβαζω οσο περισσοτερο μπορω για να ειμαι στους πρωτους 920. οκ..δεκτον!

μιλαμε για διαβασμα ομως, τουλαχιστον για τα δικα μου μετρα. και να σου πω τι με κανει σαν μπαλονι απο τα νευρα μου? οτι δεν διαβαζεις για να γινεις καλος στη δουλεια σου , αλλα για να περασεις στο διαγωνισμο. νομιζω πως το κοβω το κουλο μου, οτι οσοι εχουν γράψει αυτες τις μαλακιες στα βιβλια, δεν εχουν μπει σε ελληνικο σχολειο. ειναι δυνατον κυριε μου, η "κυρια" να παει σε 30 σπιτια να γνωρισει το περιβαλλον του παιδιου; ε; ε; γιατι λοιπον με συγχιζεις και δεν ειναι καλα και τα νευρα μου τελευταια.. γραψε τιτλο "το ουτοπικο σχολειο" να ξερω και εγω ΤΙ διαβαζω.

παρτε και ενα νεο φρεσκο που σπαρταραει.. επιασα δουλεια. με ζητησαν εκει που ημουν περυσι.απο 18 ξεκιναει η σχολικη χρονια. μην ξεχασω να παω στα τσαμμπο αυριο (παλι).

μπας..λεω μπας..μπας και θελει καποιο παιδακι να μου δωσει 65 ευρα για να παρω καλο εισιτηριο στο φουεγκο; ε; ε; λεω..μπας!

τελος, ζηταω απο ΕΣΕΝΑ αγαπητε αναγνωστη να μου πεις πως θα προλαβω φετος ολα αυτα που θελω και φυσικα που θα βρω οοολα τα λεφτα που θελω(για ολα αυτα που θελω), χωρις φυσικα(το τονιζω), να μην βγω απο την ορχηστρα του ωδειου που ιδρωσα για να μπω..

αυτα. καλη σας νυχτα, καλη μας νυχτα και καλη πρωτομαγια!!!