Παραμυθουπολη

Sunday, July 16, 2006

ηρθα θα σας πω εγω...

χεστηκαμε θα μου πειτε εσεις. το ξερω. για αυτο εβαλα και την αναλογη φωτογραφια στο προφιλ.

τι ειδαν τα ματακια μου οσες μερες ελειψα, δεν μπορω να πω γιατι οπως λεει και η γεωργια πρεπει να ειμαι "γλυκια και χαριτωμενη". οποτε κοινως το βουλωνω ξεχναω τα κακα, στραβα και αναποδα και θυμαμαι μονο τα παιδακια μου και τις βολτες με το ιστιοφορο. δεν πρεπει να παραλειψω τα φοβερα ατομα που γνωρισα στο νησι και που εκαναν την διαμονη μου πολυ πιο ευκολη.

γυρισα λοιπον χτες, κατα ενα σεβαστο ποσο πιο πλουσια αλλα τι το ηθελα η καημενη..? οχι μονο εχασα το πρωτο πλοιο και αργησα να φτασω, επαθα και φλεγμονη στο αφτι και ειμαι με σταγονες, μεσουλιντ και μια αντιβιωση που μοιαζει με κολατσιο!

θα προσπαθησω να τα ξεχασω ολα, να γινω καλα και να φυγω για διακοπες οσο το δυνατον πιο γρηγορα. γενικα επικρατει χαος που αδυνατω λογω διαθεσης να βαλω σε ταξη. ενα σωρο δουλειες περιμενουν να γινουν και εγω απλα ποναω. οι φιλοι μου εξαφανιστηκαν εκτος απο την αννα και την ελσα. οι υπολοιποι καπου στο δικο τους καλοκαιρινο βασανο.

που θα παει; θα περασει ε;

καλα μου παιδακια καντε μπανιο και για μενα γιατι εγω θαλασσα γιοκ. να ειστε ολοι καλα και δροσεροι! φμ σε ολους