Παραμυθουπολη

Monday, June 05, 2006

μπερδευτικο / καληνυχτικο πόστι.

δεν φανταζομουν ποτε οτι θα ανεβαζα πυρετο απο κουραση. σχεδον ποτε σαν παιδι δεν ειχα, οσο και αν αισθανομουν του θανατα. θυμαμαι οτι καποιες φορες το ετριβα στην κουβερτα απλα και μονο για να πεισω τους αλλους οτι οντως ημουν αρρωστη.
σημερα ο ρημαδιασμενος ανεβηκε. απο μονος του. θυμηθηκα και την ταινια "ανοιξιατικος πυρετουλης" αλλα ουτε ανοιξη εχουμε, ουτε στιφαδο εφαγα.

πεφτει πολλη δουλεια, περιπου 30 κατασκευες και αναμνηστικες χειροτεχνιες για τα παιδια μαζι με προβες για τις παραστασεις και μεσα σε ολα ηρθε μια παρασταση με 125 νηπια απο το πουθενα. μου εφυγε ο πατος. ψυχολογικα δεν ειμαι και στα καλυτερα μου. περιμενω να δω "την επομενη μερα" . τελικα ισως ολα εχουν την αιτια τους.

ειναι αυτο που λενε οτι αν κατι παει στραβα τοτε ΟΛΑ πανε στραβα. περιμενω στις 15 το πρωι να τελειωσω με την γιορτη του σχολειου και μετα φευγω για αθηνα να δω τον βασιλη στη λυρικη. θα γυρισω μολις δω τα μωρα (3 νεογεννητα) για τις προβες και θα μεινω πατρα μεχρι 30 ιουνιου (εκτος απο ενα τριημερο καμπινγκ καπου εδω κοντα). Αν ειμαστε καλα 1η ιουλιου φευγω για ζακυνθο που θα μεινω 15 μερες να δουλεψω. γυρναω 15 και 17 φευγω για φολεγανδρο. γυριζω καπου τελος του μηνος, και συναντιεμαι σπιτι με την αδερφη μου που θα γυριζει εκεινες τις μερες απο το γιορκ.
ο αυγουστος θα εχει κυθηρα (πως αλλιως;) και ενα σεμιναριο κρουστων καπου στο πηλιο. μετα (οπως και ολοι οι καλοι και ανεργοι ανθρωποι), θα διαβασω για τον ασεπ.

και να φανταστειτε καλα μου παιδακια πως δεν μου αρεσει καθολου να κανω προγραμμα. με εκνευριζει. εχε χαρη που δεν γινεται αλλιως.

απλα θα περιμενω να ερθει ο καιρος που θα παιρνω το αμαξι και θα φευγω για οπου και για ΟΣΟ θελω.

καληνυχτααααα