Παραμυθουπολη

Wednesday, May 24, 2006

"καλημερα καλημερα, βγαινει ο ηλιος παλι πισω απο το βουνο"

λοιπον τωρα με το αμαξι κερδιζω χρονο. τις περισσοτερες φορες βεβαια τον χανω μεχρι να παρκαρω αλλα οκ ;ρ
παλι ομως βαριεμαι να κατσω στο πισι.

καλα μου παιδακια τελευταια δεν νιωθω πολυ καλα. νομιζω συνεχεια πως κανει σεισμο. νομιζω πως κουνιεμαι, τσεκαρω τα φωτα αλλα τιποτα.

και τα νευρα μου δεν ειναι στα καλυτερα τους. χτες τσαντιστηκα με την αγενεια καποιων και το "αυτοπροσκαλουμαι" που συχαινομαι. στο νηπιαγωγειο εκνευριζομαι αρκετα ευκολα αλλα δεν φταιω και πολυ εγω. τα παιδια εχουν αποτρελαθει και δεν καθονται. τωρα κανουμε project για την θαλασσα (ευτυχως γιατι γουσταρουν) και επισης ετοιμαζουμε σουπερ γιορτη με τοσο χορο και γλεντι που δεν ξαναγινε σε νηπιαγωγειο. μεχρι και "ναυτακι συριανο" θα χορεψουν.

καταταλλα ησυχα. κανουμε συχνα προβες για την παρασταση του ωδειου και αυτο ειναι κατι καλο. περναμε πολυ καλα, γελαω και ξεχνιεμαι. ασε που με ξεκουβαλανε και βγαινω λιγο. ισως και να μου ειχε λειψει. ειχα νομιζω πολυ καιρο να βγω καθημερινη και να γυρισω 2, γιατι μετα την κουραστικη προβα πηγαμε για μπυρες. το μονο κακο ηταν οτι ο δασκαλος, μου αλλαξε οργανο. τελικα θα παιξω μπεντιρ και ισως μονο σε ενα κομματι νταουλι. αντε παλι διαβασμα απο την αρχη!

για την βιουροβιζιόνε δεν λεω. τι να πω; (αυτα δεν ειναι δικα μου νεα) ;ρ

ουφ. ζωη και αυτη. περναει τοσο γρηγορα "ο χρονος" που δεν προλαβαινεις να τον δεις. απλα παρατηρεις, και αν εισαι τυχερος ισως να εισαι ευτυχισμενος. εγω λοιπον ετσι, χωρις λογο στελνω ειδικη καλημερα και ρουφηχτο φιλι στην ελσα, στον κουμπαρο, στην αννα, στην ελιζα, στον παναγη (που δινει και παιρνει) , στον βασιλη, στην ελενη και στον γκικα που γινανε γονεις το σαββατο, στην πελλυ, στον σεργιο, στον δημητρη(γιατι εχει διπλωμα για ιστιοφορο,χεχε) και στην αδερφη μου που εφυγε πριν λιγο για μουζακι.

εχω και τυψεις γιατι ακομα δεν ξεστρωσα. δεν μαζεψα χειμωνιατικα και γενικα ρεμπελευω.
τελος για τις διακοπες ακομα δεν ξερω. το ψανχω το παλευω και θα δουμε.


την πιο σπεσιαλ, προσεγμενη, με ειδικο περιτυλιγμα καλημερα, την στελνω στον γοργονο μου. ετσι, για τον χρονο, τους μηνες, τις εβδομαδες και τις μερες..

καλη καρδια καλα μου παιδακια