Παραμυθουπολη

Wednesday, June 21, 2006

ποστ μεχρι να βρασουν τα μακαρονια..

η αληθεια ειναι καλα μου παιδακια πως αλλιως υπολογιζα αυτες τις μερες. ειχα αναγκη απο ξεκουραση και υπνο. αντε και καμια δουλεια του σπιτιου για να μην ζω σε αχουρι.

κι ομως...ΟΧΙ!

οχι αγαπητε αναγνωστη. δεν με αφησαν ουτε τωρα. εχω συνεχεια προβες για την παρασταση της κυριακης και μας ηρθε ουρανοκατεβατο εναν μπεμπακι που κραταω τα απογευματα για μια εβδομαδα. η βασιλικη που λετε μου εκλεψε την καρδια χωρις να προσπαθησει ιδιαιτερα. ειναι δεκα μηνων και με κανει οτι θελει. αμε...


παιζουμε, τραγουδαμε , τρωμε (αφου μου βγαλει την ψυχη) και κανουμε και βολτες με το καροτσι. (το αλλαγμα δεν το αναφερω γιατι σε λιγο θα φαω).

υ.γ πρεπει να μπω σε προγραμμα αν θελω σε μια εβδομαδα που φευγω να ειμαι ετοιμη.

σας ευχομαι καλο βραδυ, η "ελαφρως" χαζομπειμπυ σιτερ :))