Παραμυθουπολη

Thursday, April 24, 2008

μεγαααααααλη εβδομαδα

υποσχεθηκα στον εαυτο μου οτι θα ξεκουραστω και νομιζω
οτι τα παω πολυ καλα. ειδικα απο χτες δεν κανω τιποτα.
παιχνιδι στο πλεηχάους, λιγο μαθημα ισπανικων, λιγες δουλειες,
πολλα ψωνια (χεχεχε),βολτες με το αμαξι και το σιντι της νατασσας,
του γερασιμου και του θεμη τερμα. α! ειχα παει και το αυτοκινητο
για σερβις και οταν πηγα να το παρω με ρωτησαν ποιο σιντι
εχω στο πλεηερ. "προωθω προωθω" καλα μου παιδακια.


εφτιαξα και τρουφακια νηστισιμα πανευκολα. παρε ενα χαρτι:

2 ποτηρια ζαχαρη αχνη
2 ποτηρια φρυγανιια τριμμενη
1 ποτηρι νερο
4 βανιλιες
4 κουταλιες κακαο
οσο καρυδι θελεις, αρκετα ψιλοκομμενο ή αναλογα τα γουστα.

τα ανακατευεις, τα πλαθεις, τα στολιζεις με τρουφα και ετοιμα!

εγω τωρα θα τα ξαναφτιαξω αλλα αντι για φρυγανια θα βαλω
τριμμενα μπισκοτα νταητζέστιβ. για οσους ενδιαφερονται ειναι
και αυτα νηστισιμα και πιο νοστιμα. θα βαλω και κονιακ για αρωμα.

οχι τιποτα αλλο, μετα τον μεσημεριανο υπνο το θελεις το γλυκο σου.


κατα τα αλλα ηρεμα, Μεγαλη Πεμπτη σημερα, πασχα
ειναι θα περασει.σας εχω πει οτι δεν μου αρεσει το πασχα ε?

το βλεπω σαν ευκαιρια για ξεκουραση και φυσικα χρονο για να γραψω
την καλοκαιρινη και την περιββαλοντικη γιορτη του σχολειου μου.

αντε μια εβδομαδα ανασες και σχεδον τελειωσαμε.

υ.γ αν και σημερα "λεει" δεν λες χρονια πολλα εγω θα στειλω τις
καλυτερες ευχες μου στην ελιζα που ειναι στο νησι και στην ελσα που
ειναι στο αλλο τετραγωνο . θα σας παρω και τηλεφωνο, μετα την εκκλησια
και πριν τα καλαμαρακια!