Παραμυθουπολη

Sunday, September 30, 2007

"του κολορ τα εννιαμερα"

ειναι αρκετα κουραστικο να προσπαθεις να αποδειξεις πως
δεν εισαι ελεφαντας, παρολα αυτα μετα απο ενα μηνα
διαιτας, βαρεμαρας και σχετικης απογνωσης πιστευω οτι
ειναι πιο κουραστικο να προσπαθεις να πεισεις ολους,
αλλα και τον ιδιο σου τον εαυτο οτι ΕΙΣΑΙ ελεφαντας.

λενε πως η συνηθεια κουραζει. μαλλον γιαυτο και εγω
νιωθω ετσι. κουραστηκα να σηκωνομαι καθε πρωι απο το
κρεβατι και να μην ξερω γιατι τελικα σηκωνομαι. μαλλον
επειδη ειναι πρωι και δεν θελω να κοιμηθω αλλο.
αντε και σηκωθηκα. μετα?

χμ..στανταρ κινησεις και παντα με την ιδια σειρα:

1) βαζω τις παντοφλες που πηρα απο τα τζαμπο και ειναι
σαν πασουμακια μπαλαρινας.
2) ανοιγω το παραθυρο και το παντζουρι.
3) παταω το κουμπι να ανοιξει το ψ, ΑΝ δεν το εχω αφησει ανοιχτο.
4) παω στο μπανιο για να σαχτω, που λεει και η γιαγια μου.
5) παω κουζινα και φτιαχνω πρωινο στο σετ της χιονατης.
6) το παιρνω και παω στο πισι, να δω τι κατεβηκε και να ψαξω άλλα!

αυτο ειναι το πρωι μου, το καθε πρωι μου.  

μετα τπτ. ή μαλλον οχι τπτ, οταν βαρεθω θα κανω δουλειες, θα
τακτοποιησω, θα μαζεψω, θα βαλω πληντυρια και καποια στιγμη
θα μαγειρεψω. αυτα.

προχτες ημουν στο μπαλκονι με το ψεκαστηρι και βγηκε η κυρια τασια
που μενει απεναντι να με ρωτησει τι κανω .
της ειπα λοιπον οτι ψεκαζω νερο με μαλλακτικο στα ευαισθητα γιατι δεν
θελω να το βαζω στο πλυντηριο επειδη καποιες φορες κολαει στα ρουχα.
ετσι ψεκαζω οσο θελω και οτι θελω και οχι μονο μυριζει διακριτικα μετα,
αλλα επειδη ειναι ηδη κρεμασμενα δεν θελουν σιδερο γιατι "πεφτουν".
η κυρια τασια ενθουσιαστηκε λοιπον και θα το κανει. ειδες? σαν 70αρα εγινα,
δινω συμβουλες για νοικοκυριο στην γειτοννισα. Θεε και Κυριε!!!
αυριο λεω να της πω οτι στον πουρε βαζω με μοσχοκαρυδο που μυριζει
τελεια και ειναι σαν μπεσαμελ απο παστιτσιο!!!

ξερω εγω, ισως τα παραλεω! ισως και οχι, σκεφτομαι οτι τελευταια η
καθημερινη μου διασκεδαση ειναι να ψαρευω παπαριασμενα κομματακια
νταητζέστιβ απο το γαλα μου και να βλεπω διαφημισεις του μεγκα για τις
καινουργιες σειρες. ε ρε πλακες! 

ε λοιπον, οση ωρα γραφω χαμογελαω και βλεπω οτι ακομα και αν κανω
παραπονα περναω λιγο καλα, μου φαινεται αστεια η ζωη μου.

χμ..μηπως εφταιγε το φεγγαρι? ποσα ακομα θα του "ριξουμε" του ερμου???

λοιπον, θα κανω εδω μια δηλωση:
απο αυριο, δευτερα θα γινω πιο χαμογελαστη. θα κανω ωραια σχεδια για
την εβδομαδα, για τα γενεθλια μου την τεταρτη, θα παω στον γυναικολογο
που εχω καθυστερησει ενα μηνα και νιωθω τυψεις, θα περασω απο την
κατασκηνωση να αφησω φωτογραφιες, θα φτιαξω γλυκο με γιαουρτι και
ανανα που δεν εχει και πολλες θερμιδες, θα μπω κεντρο για κανα ψωνιο,
θα πλυνω το αμαξι, θα παω να περπατησω στη γεφυρα, θα ξεκινησω και παλι
το μοντελακι μου , εναν βατραχο της σιτροεν που φτιαχνω, και θα δω πολλη
πολλη τηλεοραση τα βραδυα..γιατι μεγκαλίσιους! για δωρο, θα παω στην
πρωτοπορια να ΜΟΥ παρω παραμυθια. πολλα πολλα παραμυθια!

πιθανοτατα σε 8 μερες ξεκιναω δουλεια οποτε παπαλα.
ολα θα παρουν το δρομο τους!

αντε, καλη κυριακη καλα μου παιδακια!!!