Παραμυθουπολη

Sunday, September 16, 2007

απλο,... καθημερινο...

ξεκινησε σημερα το παγκοσμιο ρυθμικης. πηγα λοιπον και εγω
για 2 λογους,
α) γιατι απο μικρη το παρακολουθω αφου εχω την ξαδερφη μου
προπονητρια (ναι, αυτην φιλοξενω για το παγκοσμιο)
β) γιατι δεν ειχα κατι αλλο να κανω ωστε να μην ειμαι σπιτι.

λοιπον..καθε φορα που βλεπω αυτες τις..,τις ... ...(δεν εχω λογια)
με τα ποδια καλαμια και τη μεση δαχτυλιδι κατι με πιανει.
με απιστευτη ευκολια φερνουν το ποδι στο κεφαλι σε απολυτη
ευθεια.γυρνανε τουμπες, πηδανε, πετανε στεφανια ψηλα και μπαινουν
μεσα με ακριβεια.κατι "απλο,καθημερινο" που ελεγα συνεχεια με την 
ελσα.ελεος!

και εγω καθε πρωι που ξυπναω κανω ενα διπλο λουπ και προσγειωση
στο ενα ποδι για να τεντωθω. αν δεν κανω κρακ στην σπονδυλικη
στηλη ετσι, θα κανω και ενα τριπλο αξελ!ελεος..

υ.γ οτι και να λεω ειναι απο τα λιγα αθληματα, το μονο δηλαδη που μπορω
να κατσω ωρες και να βλεπω. εννοειται οτι ολη την εβδομαδα θα
πηγαινω συνεχεια.

αυτα. τα φιλια μου