Παραμυθουπολη

Tuesday, July 17, 2007

τιτλο στο τελος..δεν ξερω τι θα γραψω!

αν εξαιρεσεις μια μεγαλη στεναχωρια που πηρα το πρωι γιατι
βγηκαν τα αποτελεσματα των φιλολογων και η ξαδερφη μου
δεν περασε (ισως κανω ειδικο ποστ για αυτο), ειχα μια ωραια
μερα. μετα απο αρκετο καιρο ενιωσα το "μαζι¨και γουσταρα,
ασε που παιζαμε επιτραπεζια στο ζουπερ καφε που με τρελαινει.

τα αλλα, τα "δικα" μου δεν θα τα πω.αυτος που πρεπει να τα ξερει
τα ξερει ;)

θα παω να κανω το 7ο και τελευταιο ντους για σημερα και θα
ξαπλωσω. λογικα κατα τις 5μιση με 6 θα ανοιξουν τα ματια μου.
θα κατουρησω, θα πιω νερο, παντα με αυτη την σειρα γιατι δεν λεει
να πινεις νερο και ταυτοχρονα να κατουριεσαι και θα ανοιξω
τα παραθυρα να ερθει η δροσια απο το βουνο. ετσι, ξεδυψαστη και δροσερη
θα φτασω να κοιμαμαι μεχρι τις 9μιση. μετα θα σηκωθω και θα βαλω
πλυντηρια γιατι με 7 ντους καθε μερα οσα βρακια και να εχεις τελειωνουν
τα ρημαδια. μετα θα εχω κανα 3ωρο να σκεφτω αν θα κανω ενα ταξιδακι
αστραπη αθηνα να δω ενα-δυο ατομα και φυσικα τον μπεμπαρο μου που
του πηρα και πισινα!

αυτα.
για ευνοοητους λογους δεν εγραψα για βιολογικες αναγκες ;ρ

τιτλος: "πιπι, νανι και άλλα"

υ.γ σου αλαφρωσα το κλιμα να μην σου κατσει βαρια τοση αβαπη!