Παραμυθουπολη

Friday, July 13, 2007

θελω ανοιχτα παραθυρα να με χτυπαει αερας..

οταν λεω οτι το μεγαλυτερο κολλημα μου ειναι ο χρονος, δεν
εχω αδικο. πριν απο δυο μερες ημουν κουρασμενη, αγχωμενη,
στα μαυρα μου τα χαλια. ειχα περασει βεβαια εκπληκτικα
στην κατασκηνωση. ενα τοπιο μπορει να σε βοηθησει παρα πολυ
ψυχολογικα αλλα ειναι δεδομενο οτι θαυματα δεν κανει. ετσι και
εγω γελουσα συνεχεια, περνουσα καλα, ενιωθα οτι ημουν στο
μερος που ανηκω, αλλα οταν ολα αυτα περνουσαν το χαμογελο
παγωνε και ενιωθα κοψιματα στην κοιλια (τον κολικο μου μεσα).

22 μερες, και οι περισσοτερες κυλησαν σαν το νερο. τωρα
θυμαμαι μονο χαμογελα και φατσουλες να με κοιτανε. τιποτα αλλο.
ψεμματα, θυμαμαι και τα ωραιοτατα ζεστα λεφτακια που πηρα!

μεσα σε ολα αυτα εγινε και το απιστευτο.
τεταρτη μεσημερι 1 και κατι μπηκα στην σελιδα του ασεπ και δεν
ειχε βγει τιποτα, οποτε κοιμηθηκα. καποια στιγμη ακουσα το κουδουνι
να χτυπαει αλλα δεν εδωσα σημασια. σηκωθηκε η αδερφη μου και ανοιξε.
το επομενο πραγμα που θυμαμαι ειναι ο μπαμπας μου να με χτυπαει στην
πλατη και να χοροπηδανε με την αδερφη μου. δεν ειχα παρει χαμπαρι
τιποτα. φωναζανε να σηκωθω χωρις να λενε τι εγινε. ετσι οπως ημουν
απο τον υπνο νομιζα οτι ειχε παρει το καινουργιο αμαξι και με φωναζαν
να βγω να το δω. ρωτησα καμποσες φορες τι εγινε αλλα χοροπηδουσαν.
καπου εδω ηρθε η κορυφαια ατακα της αδερφης μου στο πατερα μου:

αδερφη:  μπαμπα, για τον ασεπ δεν χαιρομαστε;
μπαμπας: ναι.
αδερφη: περασες!

επαθα καμποσα εγκεφαλικα.τους ζητησα νερο και μπηκα να δω. νομιζω
οτι ολα τελειωσαν (ή αρχισαν, δεν ειμαι ακομα σιγουρη) μολις ειδα
το ονομα μου στην κατασταση με τους διοριστεους.

καλα μου παιδακια ηταν κατι που ηθελα πολυ. ακομα δεν το εχω πληρως
συνειδητοποιησει. πιανω τον εαυτο μου να σκεφτεται ακομα και τωρα πως
θα ειναι ωραια να περασω στον ασεπ και μετα σκεφτομαι οτι το καταφερα.

τωρα ειμαι σε αυτην την χαζοχαρουμενη φαση που γελαω συνεχεια.απο χτες
γυρναω σε αντιπροσωπιες για να δω τι αμαξι θα παρω. εχω απλωσει διπλα
μου τα προσπεκτους και χαζευω. ενω ημουν με τα μπουνια για κορσα
ψιλοξενερωσα γιατι εχουν μεγαλη ζητηση και δεν υπαρχει ετοιμοπαραδωτο.
για την ακριβεια εχει τοση ζητηση που δεν εχουν καν προσπεκτους.
αλλα μαλλον αυτα που παιζουν πιο πολυ ειναι σουηφτ, κολτ και σιριον.
θα δειξει..

εκλεισα και διακοπες, φευγω στις 30 για ακριστρι. παω για ρεκλες..

αλλα νεα δεν εχω. χτες πηγα μαλαμα, αλκινοο και γουσταρα πολυ. ειχα
καιρο να ειμαι 100% εκει. και το λεω αυτο γιατι οποιος εχει κατσει
στο ωδειο για παρασταση μπορει να καταλαβει τι εννοω. με σκωλιωση
βγηκαμε ολοι απο εκει μεσα. ενιγουη ηταν ζουπερ!

καλα μου παιδακια θα τα ξαναπουμε..καλο μεσημερι. πρεπει να παω
τζαμπο γιατι υποσχεθηκα στον ανιψιο μου μια φουσκωτη χελωνα για
την θαλασσα. θα παρω και στο μπεμπουλη μου μια μικρη πισινουλα!
χεχεχε

υ.γ ευχαριστω ολους για την αγωνια, τις ευχες σας και την καλη
διαθεση που μου στελνετε !