Παραμυθουπολη

Thursday, May 17, 2007

ζίμπεν ζίμπεν

"ζίμπεν ζίμπεν άι λουλου!ζίμπεν ζίμπεν άιν σβάιν"

αμα δεν ξερεις γερμανικα εχει πιο πολυ πλακα. ολη
μερα το τραγουδαω και καθε φορα λεω και κατι
διαφορετικο. εμενα μου αρεσει! για τον σκοπο του
το βρισκω φοβερο. το κατεβασα και το ακουω συνεχεια!
θα το βαλω και στο αμαξι και θα χορευω και εκει! νομιζω
οτι ο ρυθμος και η μελωδια του ειναι πορωτικη. εγω, και
το τονιζω, εγω χορευω!

ενουγεη καλα μου παιδακια ειμαι στις καλες μου. δεν ξερω,
με επιασε. ειχα παει και για ψωνια πριν και θα σας μιλησω για
αυτο. παρτε ενα κατιτις να πιειτε γιατι θα το παω μεσω λαμιας.

λοιπον καθε μαη φτανει ο καιρος, και η ζεστη, και ο ιδρωτας
(μπλιαχ), και η υγρασια οποτε καταλαβαινεις οτι ηρθε η ωρα
να βγαλεις καλοκαιρινα. δηλαδη, βαζεις πλυντηρια με χειμωνιατικα,
να βαζεις στις ειδικες σακκουλες (?) και αλλαζεις βαρδια με τις αλλες
σακκουλες με τα κοντομανικα.
ενταξ, εχεις κανει πονηρια και στην μεγαλη ζεστη εχωσες
το χερι σου και τραβηξες μια -δυο, τις πανω πανω για να μην σκασεις
με το μακρυμανικο. οποτε τις αεριζεις ή τις πλενεις ολες και τις 
τακτοποεις.

παμε στο πρωτο ζητουμενο  : η ΝΤΟΛΑΠΑ!

εδω γινεται της μπιμπππ. υπαρχουν κατηγοριες και κατηγοριες
ρουχων.

1) 2 παντελονια και 4 μπλουζες. συνηθως βρισκονται στην καρεκλα,
στο πουφ, στο κρεβατι ή στο πλυντηριο. σπανια, προλαβαινουν να
μπουν πανω πανω ή εξω εξω στη ντΟλάπα. ειναι τα πιο ανετα σου
ρουχα, τα πιο μαλακά, αυτα που δεν θελουν σιδερο και οπως και να
το κανουμε αυτα που δεν χρειαζεται να ρουφηξεις την κοιλια σου για
να χωρεσεις ή που δεν εισαι με κρατημενη ανασα (σαν την
βουγιουκλακη "να παιξω και εγω στην παρεα σας;;;;")  για να μην 
φαινονται οι διπλες, τριπλες κτλ κτλ ... αλλα που μπορεις να βγεις
στο κεντρο χωρις να φοβασαι οτι θα πετυχεις καμια συμμαθητρια
απο το σχολειο.

2) 3 παντελονια και 4 μπλουζες. απο κατω και απο πισω.
αυτη ειναι η θεση για αυτην την κατηγορια.
αερινη παντελονα και 2 παντελονια με τσακιση. οι μπλουζες ή
πουκαμισες ειναι αυτες με την αρτα και τα γιαννενα πανω,
αν θυμασαι ειναι τα ρουχα που πηρες για την "βαφτιση του σταθη",
το "γαμου του γιωργου", "τα εγκαινια της κυριας νικολιτσας" ή οπως
αλλιως τα λεει η μαμα μου "ενα ρουχο να παρουσιαστεις".
χεσε μεσα πολυχρονη. τα θυμασαι και πιανετε η ανασα σου.

3) φορμες (απειρες), μπλουζες μακο(επισης απειρες),σορτς,
μπλουζιτσες.
παντου. αυτα τα ρουχα τα βρισκεις παντου μεσα ή Οξω απο την
ντΟλάπα. ειναι η αγαπημενη μου κατηγορια. ειναι ρουχα σε ευκολα 
χρωματα (μαυρο, μαυρο, μαυρο και μαυρο) που συνδυαζονται
μεταξυ τους. τα βαζεις στο σπιτι, για βολτα με το αμαξι, για να πλυνεις
το αμαξι, για να πας για περπατημα, για να πας στην κολλητη σου 
ενα τετραγωνο μακρια, ή ακομα και στο μαγαζακι της γειτονιας
ή στο περιπτερο!

4) πυζαμες, μπέιμπι ντολ(κι ομως υπαρχουν ακομα)
συρταρι ντΟλάπας. απειρα. γιατι εχεις και το συνηθειο ειδικα το 
καλοκαιρι 2 βραδια το πολυ και πλυντηριο. χειμωνα τις θες ζεστες και
2 νουμερα μεγαλυτερες, ετσι για να γυρνας πλευρο ανετα χωρις
κινδυνευεις να ακουσεις κανα χρατς! καλοκαιρι οσο λιγοτερα τοσο 
το καλυτερο. μπέιμπι ντολ να θυμηθουμε τα νιατα μας. ασπρα, σιελ,
ροζ,κιτρινο, λαχανι, μπορντο και ορεξη να εχεις να πλενεις!!!

5) εσωρουχα.
δυσκολη κατηγορια. αυτη εχει 2 συρταρια. καλο και καθημερινο.
στο καλο πανε τα "καλα". αυτα που για να πληρωσεις ενα σουτιεν
επρεπε να πλυνεις σκαλες ;ρ. δαντελα, σχεδια, κορδονια και οπως λεει
και η μαμα "συνθετικο βρε παιδι μου, μολυνση!" . αυτα τα εσωρουχα 
ειναι για ειδικες περιπτωσεις. το καλο που σου θελω βγαλτο γρηγορα,
θεριζουν οι μυκκητιασεις!
το αλλο συρταρι ειναι το καθημερινο συρταρι. εκει βαζεις εσωρουχα
"κανονικα", καλτσες, καλτσακια, φανελλες καθως επισης εσωρουχα υπνου.
βρακια υπνου=εσωρουχα που βαζεις μετα το βραδυνο μπανιο αλλα δεν
βγαινεις με αυτα, οποτε το πρωι πριν φυγεις για την δουλεια αλλαζεις,
γιατι αν σου τυχει κατι θα ντραπεις να πας στο νοσοκομειο με αυτο το
μπεζ , βαμβακερο με ασπρο λαστιχο στην ακρη. συνηθως η προταση με
το νοσοκομειο συνοδευεται και με ξυρισμα ποδιων ;ρ

6) εκτη και τελευταια κατηγορια. ειναι η πιο δυσκολη για αυτο θα
δυναμωσω το ζιμπεν ζιμπεν. χμμμ.....
πολλα παντελονια, πολλες μπλουζες, 1-2 φορεματα, 1-2 φουστες,
ισως και κανα πουκαμισο.
ειναι τα ρουχα που κρατας γιατι "καποτε θα αδυνατισεις και θα σου
κανουν". μεγαλος μυθος που δεν λες να καταλαβεις, ειδικα οσο
θυμασαι τι ωραια που σου πηγαινε το παντελονι με τις ριγες και τις
τιραντες που ειχες βαλει πριν χρονια στην πρεμιερα του αλκινοου
ή το μπεζ παντελονι που ειχες βαλει στην παρασταση στην αιγινα.
αυτο το μερος της ντουλαπας σου προκαλει μεγαλη στεναχωρια.
βεβαια ουτε τα πετας , ουτε αδυνατιζεις. φαυλος κυκλος καλα μου
παιδακια!


ουφ! ολα αυτα για να φτασω σιγα σιγα στον προορισμο μου.
την κυριακη βαφτιζονται τα διδυμα ανιψακια μου στην αθηνα.
επι της ευκαιριας βγηκα σημερα να ψωνισω μπας και βρω τιποτα.
εχει πολλη πλακα γιατι 2 χρονια εδω ξερω πλεον τα μαγαζια
που αντεχουν να εξυπηρετησουν τα κιλα μου. χαιρετιεμαι με τις
πωλητριες, ψιλοτσακωνονται ποια θα με εξυπηρετησει γιατι ειμαι
και χορατατζου τρομαρα μου και τετοια. σημερα πηγα και σε 2-3
καινουργια μαγαζια και γελασα πολυ. αυτες οι κοπελιτσες που δεν
με ηξεραν μου εδωσαν κατι χρωματα!!. σε καποια στιγμη βγηκα απο
παραβαν και τραγουδουσα τον υμνο του παναθηναικού! γελασαμε
και παλι! σε καλο να μας βγει (και να μας μπει)! σας ειπα, εχω κεφια!
τελικα ψωνισα 1 παντελονι 1ης κατηγοριας, 2 μπλουζες 1ης κατηγοριας
και μια ακομα 2ης. ειπα τωρα που ειμαι και θεια με την βουλα να
περιποιηθω λιγο καιτο ντυσιμο μου, και επισης με εχει πρηξει και η μαμα
μου με τα ρουχα. αφηστε που ολο και καποια συμμαθητρια θα πετυχω
καμια μερα. καλα κανω και δεν κυκλοφορω πολυ! επισης να σας πω οτι
αν πηγαινω για ψωνια με την αδερφη μου δεν υπαρχει περιπτωση να μην
γινουμε ρομπα απο τα γελια. ειμαστε σε ενα μαγαζι και μια κυρια εχει
απιστευτα μπασσα φωνη. παιρνω να δοκιμασω 2 μπλουζες και πριν μπω
στο παραβαν ρωταω την κιτσα(την αδερφη μου) "επιτιθεται; θα ειμαι και
τσιτσιδι!"
οκ, δεν ψωνισα απο το μαγαζι, γελουσαμε!!!

αυτα για σημερα καλα μου παιδακια! ειμαι πολυ χαρουμενη!
αυριο θα παω στο μπεμπακο, χεχε! μου ειπε η ξαδερφη να ανεβω να
δωσω κανα χερι βοηθειας γιατι θελει να κανει και καμια δουλεια.
ουφ..μπιμπεροΝ, πανες, φορμακια, σκατουλακια και μπεμπουλης!!!
ευτυχια!

να΄στε ολοι καλα! καλη σας νυχτα