Παραμυθουπολη

Wednesday, May 09, 2007

αυτα και αλλα πολλα..

μια εβδομαδα περιπου πριν βγουν τα αποτελεσματα του ασεπ,
και εγω με το στομαχι κομπο και το σκατο στην καλτσα νιωθω
να καταρρεω. χεζομαι. ενω το εχω ψιλοπαρει αποφαση οτι δεν
παιζει να περασω δεν μπορω να ηρεμησω και να το ξεχασω.
ακομα και σημερα που ειχα μια ομολογουμενως ωραιοτατη μερα
και μια ακομα πιο ωραια και γελαστη νυχτα (ας ειναι καλα ο
περικλης και ο περιστεροπουλος) δεν μπορω.

σας λεω δεν μπορω.

αυτο που μπορω να σας πω ειναι οτι πιθανοτατα ο αναδρομος
ερμης βρηκε τον δρομο του και σταματησε και  ο διας να
μπιπππππ (ναι. την κακια λεξουλα εννοω) και ετσι με προσελαβαν
να οργανωσω και να σκηνοθετησω μια παιδικη παρασταση.επισης
το καλοκαιρακι , μολις κλεισουν τα σχολεια θα φυγω για 22
μερουλες να βρω την ησυχια μου σε μια κατασκηνωση. οχι την παλια.
οοοοχι! φετος θα ειμαι εγω το αφεντικο! ναι σας λεω, μπορει και να
γυρισε η τυχη.

καταταλλα τα ιδια. αλλεργιες, μυξες, βηχας, ζουμια να τρεχουν απο 
τα ματια, χαρτομαντηλα (στην καλυτερη), χαρτι κουζουνας,
κωλοχαρτα, ζιρτεκ, ξοζαλ,ντομπρατεξ και απο ολα εχει ο μπαξες!
(θα γινει σουξε αυτο καποια μερα, να με το θυμηθειτε)

αυτα. καλη σας νυχτα και καλα σαραντα!