Παραμυθουπολη

Thursday, April 12, 2007

παρακληση

σημερα θελω να ονειρευτω στην αγκαλια σου. θελω να αδειασω
τα νευρα, την κουραση και τον εκνευρισμο εξω απο το κρεβατι
μας. να γκρινιαζω και εσυ να κλεινεις γρηγορα τις τρυπες στο 
παπλωμα μην κρυωσω. 

θελω να τρυπωσω σε εκεινη την γουβιτσα αναμεσα στο
λαιμο και στον ωμο σου. να θελω εσενα πιο πολυ, απο ολα πιο
πολυ. και μετα, οταν η αντοχη μου θα τελειωνει θελω να μου
πεις  ενα παραμυθι, χωρις να χρειαζεται να ειμαι ευγενικη και
καλη, χωρις μαγγισες και κακες μητριες, χωρις καν ωραιο τελος. 
ασε το τελος, ποτε δεν μου αρεσε.

ουτως ή αλλως τα πιο "ονειρεμενα" μου ονειρα τα κανω με τα 
ματια ανοιχτα και δεν χρειαζεται να ξυπνησω.

υ.γ καλα μου παιδακια το πασχα περασε. ερχεται πλεον κανονικα
η ανοιξη με τα ολα της και μου φερνει τον ανιψιο μου την επομενη
εβδομαδα. σας καληνυχτιζω με την ελπιδα να περασατε καλα .
 

εγω αντεχω ακομα