Παραμυθουπολη

Tuesday, April 03, 2007

δυο καλαμαρακια, μια πατατες και μια κολοκυθακια στο τεσσερα

οποιος ειπε οτι αυτη η εβδομαδα θα λεγεται "μεγαλη", κατι ηξερε.
αλλα πολυυυ μεγαλη ομως. αναπνεω τοσες φορες και ακομα
ειναι τριτη.

αντε και δωστου πατατες, αντε και φασολακια,
αντε και χταποδι. σημερα για αλλαγη πηγαμε για καλαμαρακια.
ωραιοτατα, δεν μπορω να πω! αυριο ποιος ξερει? ολο και καποιο
μαλάκιο θα "πληρωσει" την νηστεια/αποτοξινωση . και δωστου
πρασιναδα και δωστου πατατες. βαρετα ε?

και εννοειται πως πεμπτη και παρασκευη παμε εκκλησια.
φετος οι γονεις λενε να παμε σε ενα μοναστηρι την Μεγαλη
παρασκευη και να σας πω την αληθεια νομιζω πως θα ηθελα να
παω, ετσι για να παμε μια φορα εκκλησια και οχι "εκκλησια".

σημερα επισης ετοιμασαμε και τις καρτες που στελνουμε σε φιλους.
ωραια ηταν, γελασαμε και ηταν συγκινητικο αν σκεφτεις πως
καποιους εχουμε να τους δουμε πολυ καιρο.

εχω μια κουραση, μια νυστα, μια σπαριλα. λεω να κοιμηθω ως
αργα αυριο. αν καταφερω να κοιμηθω δηλαδη, θα φορεσω τη
σφυριχτρα μου, θα εχω μπουκαλακι με νερο και ανοιχτα φωτα.
δεν παιζει καποια στιγμη θα με παρει ο υπνος.

καλη σας νυχτα καλα μου παιδακια. η ωρα ειναι αργα,
ολοι νανι!


υ.γ αυριο, οταν θα αδειαζεις την πολη μου σκεψου οτι
εισαι το φως στα σκοταδια μου.