Παραμυθουπολη

Tuesday, March 13, 2007

η ψιλικατζου: δε μπουκ

τι δεν το πηρες ακομα; χανς.
ενταξει σου δινω περιθωριο μια δυο μερες αλλα θελω προσεχτικη
αναγνωση. ενταξει καλε μου αναγνωστη;

εμαθα για την εκδοση χτες. σημερα σαν την τρελη διπλοπαρκαρα
σε γνωστα βιβλιοπωλεια να το βρω. τιποτα. τηλεφωνα, φαξ και
παραγγελιες. γαμω την επαρχια μου γαμω. 

ειχαν μεινει 2 φιρμες μαγαζια να κοιταξω αλλα εκει που πηγαν
 και τα βαλανε, κανει βολτες το μπατσικο και δεν εχουμε λεφτα
για κλησεις. η τυχη ομως ηταν με το μερος μου. καπου στο κεντρο
περασε η αδερφη μου μπροστα απο το αμαξι, την πηρα τηλ και της ειπα
"το και το".

στις 2 ειχα το βιβλιο στα χερια μου. το δωματιο μου ηταν αχουρι και πηγα
στο σαλονι να ξεκινησω το βιβλιο και να χωθω αθορυβα στις σελιδες του.
δεν ηθελα τιποτα να μου αποσπαει την προσοχη.
εδωσα εντολες να μην με ενοχλησει κανεις.ματαια. ο παππους εγινε
αριστουχος παλι στα γεραματα και εφτασε την πιεση 23. σταματησα την
αναγνωση και ετρεξα να μιλησω με την γιατρο και να γινω ¨νοσοκομα".
επεσε στο 13 και επεστρεψα.

συνεχισα. διαβαζα, εσκαγα ενα χαμογελο στα κειμενα που "καπου 
ειχε παρει το ματι μου" και εμπαινα στα πλαγια γραμματα.
εκει εγερνε και η καρδια μου, βουρκωνα, ξεβουρκωνα και περιμενα
την συνεχεια ανηπομονη, σαν μικρο παιδι μεχρι να του
καθαρισεις το χαρτι απο τον πυραυλο και να πασαλυφτει μεχρι τα αφτια.

5 παρα εφτασα στην τελευταια τελεια, υπεροχο. απλα υπεροχο και αληθινο.


υ.γ ευτυχως η κωνσταντινα που με συμβουλεψε να μην το διαβασω,
δεν με προλαβε :)


δινω και λινκ για λεπτομεριες σε περιπτωση που δεν το εχει παρει
το ματι σας ακομα : http://xpsilikatzoy.wordpress.com/2007/03/06/0106032007/