Παραμυθουπολη

Saturday, March 03, 2007

βραδυ σαββατου και εσυ εισαι καπου..

..αραγε που να βρισκεσαι και τι να λες;

οχι οτι κολλαει το τραγουδι αλλα το εβαλα επειδη εχει εκπληκτικες
αναμνησεις. θυμαμαι σαββατο βραδυ στο ναυπλιο, στον ομιλο να
βλεπω την θαλασσα και να πινουμε μπυρες. στο πισω τραπεζι καθεται
μια κυρια που τραγουδαει το "παλι τραβα σκανδαλη" με νηι και ληι
πατρινα. τι γελιο. ενιγουεη εχω γινει κομματια με τη μαρια και ειναι καπου 4 το πρωι. λεμε σιγα σιγα να παμε προς το σπιτι. 
σηκωνομαστε και ακουγεται το βραδυ σαββατου.ωρε..τελικα πηραμε
και αλλες μπυρες και φυγαμε στις 6. ωραιες εποχες.


στο θεμα μας (αυτο τελος παντων) :
σας εχω πει ποτε ποσο πολυ μου αρεσει το χαλαρο σαββατοβραδο;
καπως σαν και σημερα. ετυχε παλι η αδερφη μου (και συγκατοικος)
να λειπει για σκ αθηνα και ετσι ειμαι μονη στο σπιτι.
η απολυτη σπαριλα!

κοιμηθηκα το μεσημερι ξερη. ξυπνησα 8, πριν καμια ωρα απο τον
μεσημεριανο υπνο. ηπια χυμο πορτοκαλι και η ξυνηλα με σενεφερε.
καθομουν στον καναπε και εβλεπα τσιρκο στην ετ3, με κουβερτα και
γαλα. σηκωθηκα για να σας πω ποσο πολυ μου αρεσει να καθομαι 
σαββατο βραδυ σπιτι με πυζαμες και αραγμα. αυτο. το ειπα και παω
να ξαναραξω! ελπιζω και εσεις να εχετε το σαββατοβραδο που
θελετε.

καληνυχτα καλα μου παιδακια


υ.γ για να μην με πειτε ψευτρα σας λεω οτι αργοτερα, αρκετα αργοτερα
μπορει να παω στο νικο γιατι διανυκτερευει το φαρμακειο του αποψε, ετσι
για παρεα μωρε. αδυναμιες ΤΙ να πεις;;;