Παραμυθουπολη

Friday, February 16, 2007

βολάααααρε ω ω καντάαααρε ω ω ω ω

Ενταξει. Την πηρα την δοση μου και για σημερα.
Ημουν στο μισοαποκριατικο-μισοκαραοκε παρτυ
Που εκανε ο ξαδερφος μου σε μαγαζι. Πλακα ειχε.ημουν
Μισοπειρατης. Τελικα το ονομαζω ΜΙΣΟΠΑΡΤΥ. Ολα μισο.

Εριξα και λιγο χορο ετσι για το καλο. Εκφραση και αυτη?
Ποιο καλο αραγε? Την λεω και καθε πασχα οταν τρωω λιγο
κοκορετσι «για το καλο» γιατι τα εντερα/συκωτια/μαλακα/υποπτα
πραγματα δεν τα πλησιαζω. Ετσι και σημερα χορεψα «για το καλο».

Σκ λεω να ξεκουραστω απο την ξεκουραση και να προσπαθησω
να ηρεμησω μπας και κατεβει η πιεση. Ωρα ειναι νεα κοπελα
να τρεχω. Θα την παλεψω.ισως κανω καμια δουλεια, κανα χαλαρο
διαβασμα. Ολα χαλαρα γιατι ειμαι και καρδιακιΑ γυναικα.

Καλα μου παιδακια καλη σας νυχτα. Παω να ξεραθω . Χα-λα-ρα.



Υ.γ εγω θελω. Εσυ θελεις?