Παραμυθουπολη

Tuesday, February 06, 2007

με ζητησε κανεις?

γυρισα.

ωραια ηταν.πηγα την βολτα μου στην πρωτευουσα και ξεκοιλιαστηκα στο φαγητο, στις βολτες, στις παρεες και φυσικα στα μωρουδιακα. σημερα περπατουσα 4 ωρες και γυρισα ολα τα μαγαζια με ειδη μπεμπε σε ερμου και ομονοια. τελικα γυρισα πατρα πιο κουρασμενη απο οσο εφυγα. βεβαια ειμαι πιο ηρεμη. το δερματικο στο ποδι μου σχεδον εφυγε. και τωρα τον ασεπ τον σκεφτομαι μονο 5 φορες τη μερα ;ρ

θελω πολλα να γραψω και να βγαλω απο μεσα μου.η ωρα ομως δεν ειναι καταλληλη.

πριν κοιμηθω θελω να ευχαριστησω για ενα σωρο μικρα μικρα πραγματακια τους: πελλυ, αννα, ελλη, γιαννη, ελιζα, πανο(τον παναγη ντε), μαιρη, ναντια, θοδωρη, ανθη, γιαννη και δημητρη με σπεσιαλ φιλι (αδυναμιες ειναι αυτες). επισης ολους οσους δεν καταφερα σε αυτο το ταξιδι να δω. πιθανοτατα θα ξαναανεβω συντομα. εκτος και αν κατσει αυτη η δουλεια που συζητιεται, αυριο εξεταζεται το βιογραφικο μου. θα δουμε. ειναι κοντα το αυριο, μονο ενας υπνος μακρια.

αντε καληνυχτα σας. δεν εχω αλλο κουραγιο για κλικ.