Παραμυθουπολη

Sunday, January 14, 2007

πολυ ένθετο βρε παιδι μου..

σημερα σηκωθηκα και ειπα για λιγο να το παιξω κανονικος ανθρωπος!

ανοιξα το σπιτι να μπει φρεσκος καθαρος αερας, εδωσα παραγγελιά για εφημεριδες, καθισα στον καναπε με το πρωινο μου και εβλεπα μπομπ σφουγγαρακι.

ηρθαν οι εφημεριδες, χαζεψα, ειδα τα ντιβιντι και ειδα ενα σωρο αλλες μαλακιες που βαζουν οι εφημεριδες. δεν ειναι πραγμα αυτο ε? κουπονι μπας και κερδισα λάπτοπ, κουπονι για κατι ρουχα απο βιβλιο. μα παιρνει κανεις ρουχα χωρις να τα δοκιμασει και να μπορει να τα γυρισει??? περιοδικο για συνταγες, περιοδικο για το προγραμμα της τηλεορασης, περιοδικο γενικου τυπου. ελεος πια, ολη την ωρα στον καδο ανακυκλωσης θα ειμαστε?

την εφημεριδα την αφησα στο τραπεζι του κηπου. ολο και καποιος θα την διαβασει. εγω δεν διαβαζω εφημεριδες γιατι δεν μπορω. ειδικα τις μεγαλες τις κανω κάκα. πρεπει να ειμαι σε διπλο κρεβατι για να χωρεσω και εγω και αυτη, χαχαχα!ασε που για να γυρισεις σελιδα πρεπει να εχεις τα χερια του αστυνομου σαΊνι.

καλα μου παιδακια αυτο το "φυσιολογικο" πρωινο κρατησε μονο για μιάμιση ωρα. μετα πηρα τις τυψεις μου και ηρθα και παλι στο γραφειο να συνεχισω να διαβαζω κατι εντελως ακαταλαβιστικα, που πιθανον ο συγγραφεας οταν τα εγραφε να ειχε παρει ντοπα!

αυτα. αντε καλη μας κυριακη..