Παραμυθουπολη

Sunday, December 31, 2006

αν εχεις να ετοιμαστεις για ρεβεγιον μην το διαβασεις. θα γραψω πολλα

καλα μου παιδακια τρωω τα τελευταια τοστ του 2006 (πως την βαριεμαι αυτην την εκφραση δεν λεγεται). τελος παντων ειπα να δω τι καναμε οοολο αυτον τον χρονο.

περυσι λοιπον εγραφα αυτα:

"τα ματια μου νυσταζουν και η καρδια μου κοιμαται"
εχετε ακουσει αυτο το γνωστο και χιλιοειπωμενο "οπως σε βρει ο χρονος ετσι θα παει και ολη η επομενη χρονια" ;;;

αν αυτο το γενικευσω μπορω να σας πω πως θα ειμαι το 2006 ..εχουμε και λεμε:

- θα εχω πολυ καλη διαθεση (ΝΑΙ)
- θα εγω βγαλει τα φρυδια μου (αυτο μας συμφερει γιατι το βαριεμαι απιστευτα)(ΝΑΙ)
- θα φοραω μαυρα με μπορντο ρουχα(ΝΑΙ)
- θα ειμαι πολυ ερωτευμενη (ΝΑΙ)
- θα εχω ισιωμενα μακρια μαλλια (ακομα και αν βρεχει, μπου χαχα)(ΟΧΙ)
- θα νυσταζω (ουπς)(ΝΑΙ!!!!!)
- θα ειμαι σε λεοφωρεια (αγαπω κτελ)(ΟΧΙ)
- θα τραγουδησω πολυ (ΜΕΤΡΙΑ)
- θα κανω πολλα ταξιδια (ΟΧΙ)
- θα γελαω πολυ (ΝΑΙ)
- θα ειμαι καθαρη και περιποιημενη (ΝΑΙ)
- θα κανω πολυ σεξ (ΝΑΙ)
- θα παιζω πολλα επιτραπεζια (ΝΑΙ)

- δεν θα εχω λεφτα (ΝΑΙ)
- δεν θα βγαινω πολυ εξω (ΝΑΙ)
- δεν θα τρωω πολυ (ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ)
- δεν θα στελνω μηνυματα και δεν θα παιρνω τηλεφωνα (ΝΑΙ)
- δεν θα ειμαι βαμμενη (ΝΑΙ)

μετα απο λιγες ωρες υπνου μπορω να σκεφτω μονο αυτα. τα περισσοτερα με συμφερουν. αντε με λιγη τυχη..ισως τελικα αυτο που λενε να ισχυει. θα σας πω σε 364 μερες..".



και ειμαστε 31 δεκεμβρη , ωρα 19:30 και θα κανω μια σουμα. διπλα απο καθε προταση εγραψα σε παρενθεση αν εγινε ή οχι. διαπιστωνω λοιπον πως σχεδον ολα βγηκαν εκτος απο 3-4 εξαιρεσεις. και σας ρωτω? τι σκατα λοιπον θα γινει το 2007?

ενταξει τι τελευταιες μερες δεν ημουν καλα. και νομιζω οτι για ακομα εναν μηνα θα ειμαι χαλια. χτες αρρωτσησα κιολας. εχω διαρκως πονοκεφαλο και νευρα, ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ!. σιχτιρια! καλως να μας ερθει ο νεος ετος ;ρ


αλλα και παλι δεν ξερω.ποιος ηταν αυτος που σκεφτηκε στα πολυ πολυ παλια χρονια να μετραμε χρονια? ενταξει μερες το καταλαβαινω για να ξερω ποια μερα θα κοιμαμαι πολυ. μηνες το καταλαβαινω για να ξερω ποτε θα φρεσκαρω τα χειμωνιατικα και θα μαζεψω τα καλοκαιρινα. χρονια ομως γιατι να μετραμε? μηπως αυτος ο κυριος στα πολυ πολυ παλια χρονια ειχε να πληρωσει καποια δοση ακινητου που ξεκινουσε τον απριλιο του 223?

και επειδη αυτος το σκεφτηκε πρεπει εγω να:

- βλεπω πως θα παει η επομενη χρονια απο τις τελευταιες μερες του ετους.
- πρεπει να μετραω χρόνια απο τη γεννηση μου και σε καποια χρονια να λεω "ειμαι 82".
- πρεπει να με αγχωνει οτι τα χρονια περναν και δεν ειμαι μανουλα ακομα.
- πρεπει να στειλω μεηλ, μηνυματα και να παρω τηλεφωνα για ευχες δωδεκα και 1 λεπτο.
- πρεπει μετα να ντυθω, να βαφτω και να φτιασιδωθω επειδη η αδερφη μου εχει κοσμο σπιτι
- πρεπει για 1 μηνα να λεμε χρονια πολλα, καλη χρονια σε οποιον δουμε.
- πρεπει να κανω καινουργια ονειρα, καινουργιες υποσχεσεις, και φυσικα να παρω καινουργιο οργανωτηρι να οργανωσω τα ανοργανωτα.
- πρεπει να παιξω πολλα λεφτα σε τζοκερ, κρατικα και λοιπα παιχνιδια γιατι ειναι πρωτοχρονια.
- πρεπει μετα να υποστω την ηττα μου σε ολα αυτα τα παιχνιδια και να δεχτω οτι δεν θα κερδισω.

ουφ! ολα αυτα σκεφτηκα και σιχτιριασα. 5 ωρες πριν αλλαξει ο χρονος και μου δημιουργησει ενα σωρο προβληματα λες και δεν μου φτανουν οσα εχω.

το χειροτερο ειναι το γαμωρεβεγιον που πρεπει να υποστω χαμογελαστη και χαζοχαρουμενη ολο το βραδυ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. γιατι μεταξυ μας εδειξα οτι σημερα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΟΣΜΟ. τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβεις? ε? φταιω εγω να στο χαλασω? ισως ετσι καποια στιγμη με παρουν στα σοβαρα εδω μεσα! ΣΙΧΤΙΡΙΑ!

αυτα. καλα μου παιδακια χρονια πολλα και χρονια καλα . τι αλλο μου μενει να πω? παιρνω την γκρινια μου και παω να πιω το τελευταιο τσαι δυοσμο για το 2006.