Παραμυθουπολη

Monday, December 18, 2006

εσυ με ποιο πλευρο ξυπνησες και πως πηγε η μερα σου???

εχει σημασια με ποιο πλευρο ξυπνας? αν ειναι αυτο που λενε το τυχερο σου ή το λαθος? σπαω το κεφαλι μου να θυμηθω με ποιο ξυπνησα αλλα δεν.

ενιγουει το θεμα ειναι οτι ειμαι χαρουμενη. βρηκα για μετα τον ασεπ ημιαπασχοληση σε ενα μουσειο και αφου τοτε θα εχω και το ραδιοφωνο οικονομικα θα την παλεψω. με τα δωρα των χριστουγεννων θα αναβαθμισω το πισι μου και θα παρω και εξωτερικο σκληρο για να γεμισω το δισκο μου με μουσικες γιατι κοτζαμ παραγωγος θα ειμαι και μαλιστα επισημα. ψαχνω να βρω και αυτη τη θηκη των σιντι που ειναι για τον ωμο αλλα δεν την βρηκα. αμα θελετε να μου την κανετε δωρο, μαζι με σιντι ε? οχι αδεια.. μπου α χα χα χα

αυτα. τωρα χαρουμενη θα διαβασω λιγο. ετσι μπας και περασω!!!

καλο απογευμα καλα μου παιδακια!