Παραμυθουπολη

Tuesday, October 24, 2006

δεν μπορω να βρω τιτλο. ειναι 4 και νυσταζω

καπου στις εντεκα καθισα να κανω την εργασια που παραδιδω την παρασκευη. διαβαστερη κοπελα, ξερω οτι τις επομενες μερες δεν θα προλαβω οποτε επρεπε να την κανω σημερα.εβαλα ομως και ακουγα την εκπομπη του αργυρη και ηρθαν τοσες μνημες που με πλακωσαν. ολες οι "ρουφιανες", η μια μετα την αλλη να σου θυμιζουν και το μυαλο να μην αντεχει. ποια εργασια, μου λες; ξερεις τι σκεφτομουν; ποσα πραγματα εχουν περασει και εχουν φυγει. ποσα ακομα θα ερθουν και τι θα αφησουν.

καταφερα να τελειωσω την εργασια πριν δεκα λεπτα και μολις τακτοποιησα το γραφειο μου και το περασα με υγρο πανακι για τα τζαμια (καινουργιο βιτσιο αυτο). ετσι μπορω και τα βλεπω διπλα γιατι καθρεφτιζονται ολα στο τζαμι.λιγο αναποδα βεβαια αλλα φαινονται ολα. ουπς.. κατσε. ξανασκεψου λιγο καλυτερα αυτο που ειπες. ξερω οτι τετοια ωρα ειναι δυσκολο..κανε μια προσπαθεια. αχα..φαινονται αναποδα απο το κανονικο. χμ...διαβασα το προηγουμενο μου ποστ. ολο μες την καταθλιψη ειμαι γαμωτο. μηπως να τα δω ολα αναποδα και εδω? δεν ειναι και ευκολο. μου λειπουν πολλα αλλα βεβαια, εχω κοντα μου αλλα. τωρα γραφω και χαμογελαω. παλι σκεφτηκα τα κομεντ στο προηγουμενο ποστ. λοιπον καλα μου παιδακια δεν εχω καμια σχεση. εγω τωρα που το σκεφτομαι γελαω συνεχεια, τραγουδαω στο αμαξι, κοροιδευω τον κοσμο καλοπροαιρετα,βλεπω μικιμαους, γουσταρω να παιζω με παιδια και κανω οτι περναει απο το χερι μου για να γελανε οι γυρω μου. αν εχω και κεφια τα καταφερνω πιο ευκολα. ειμαι ενα παιδι που κανω μαθημα σε αλλα παιδια. και πολυ μου αρεσει.αρχιζω να με συμπαθω!!!

και τωρα χαμογελαω πιο πολυ γιατι θυμηθηκα την μαριαννα και αυτο που της ειχα πει καποτε "αυτη που καθεται στο πισι μου τα βραδια δεν εχει καμια σχεση με μενα, απλα εδω βγαζω ολη τη μαυριλα που εχω, για να μην την βγαζω καπου αλλου". α ρε μαριαννα. πηγες χαθηκες και εσυ. τα φιλια μου, να εισαι καλα και να εμφανιζεσαι που και που..

αντε καλα μου παιδακια. κουραγιο..ενα ακομα κουλο, βραδυνο ποστ! που θα μου παει? καποια στιγμη θα μαθω.. υπομονη!