Παραμυθουπολη

Sunday, November 12, 2006

ποσο χάλια μπορει να ειναι μονο μια κυριακη;;;

τελευταια, στα τελευταια ποστια δηλαδη , τα εχω βαλει με τις μερες.

ξερω οτι ειμαι υπερβολικη και οτι δεν μου φταινε αυτες.ισα ισα ειναι ολες ιδιες. σηκωνομαι, κανω πως διαβαζω, τρωω, κοιμαμαι, ξανακανω πως διαβζω και αν τυχει παω μαθημα, ραδιοφωνο ή σε ενα σεμιναριο πρωτων βοηθειων (τελευταιο κολλημα). αυτο που κανω ολη μερα, καθε μερα, ακομα και στον ξυπνιο μου ειναι να ονειρευομαι!

σημερα εχω τρελη ορεξη να ονειρευτω . αμα θετε παρτε κουβερτα, μεθυσμενα αμοργιανα για την λιγουρα και ελατε στα ονειρα μου.


χμ...εχουμε και λεμε. δεν μπορω να δωσω πολλες πιθανοτητες να μην περασω γιατι οπως λεμε στο φροντιστηριο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ. αρα με το που θα τελειωσω την εξεταση την κυριακη στις 14 γεναρη ετοιμαζω βαλιτσες και δευτερα πρωι χαιρετω για σερρες. φυσικα ενα τουρ στην μακεδονια θα γινει σιγουρα, για να αναπληρωσω οσα ταξιδια δεν εκανα. θα μεινω μια δυο μερες θεσνικη να δω φιλους και αγαπημενα μερη. και για οπου μου την βιδωσει εφυγα. μετα θα παω αθηνα να βοηθησω την εγκυο ξαδερφη μου με τις ετοιμασιες και να ειμαι κοντα στην ολη φαση που γουσταρω τρελα. θα φτιαξουμε το δωματιο του μπεμπη, τα επιπλα, τα ρουχα, οοολα μα οοολα!

επομενα σχεδια ειναι να ξαναρχισω ωδειο που μου εχει λειψει.οκ, ας μην πω ψεμματα. πιο πολυ μου εχουν λειψει 2-3 ατομα παρα η μουσικη. αυτη μου κραταει μουτρα και δεν!

ισως βρω καμια δουλιτσα για χαρτζιλικι ετσι για τα χομπυ μου! ξερετε τι παει μετα ε;;;; ενα μοντελακι αντικα ειναι στα σχεδια και φυσικα η μακετα με το στρουμφοχωριο που ακομα ψαχνω να βρω το πρωτο τευχος γιατι δεν το εχουν φερει στην πατρα. σιχτιρια

ξαναβαζω χαζονειρικο χαμογελο και συνεχιζω..θελω επισης να βγαινω και καμια βολτιτσα γιατι αμστελ! ετσι μας αρεσει

θελω να κατεβασω μουσικη και να φτιαξω το πισι μου. να παρω πικ απ και να περασω δισκους, να οργανωσω υλικο για το ραδιοφωνο!

απο τα μεγαλυτερα μου ονειρα ειναι να ξαναρχισω να παιζω μουσικη, οχι μονο κρουστα δηλαδη και σιγουρα να αρχισω παλι τις κατασκευες οργανων. ακομα κατι παραγγελιες για νταουλια περιμενουν. αμα παιρνω και τα ωραια λεφτακια του δημοσιου θα παραγγειλω χειροποιητο μπεντιρ και χειροποιητικο μαντολινο απο το μπαμπα της ιφιγενειας! στα πιο τρελα μουσικα μου ονειρα ειναι ενα βιολοντσελο! αχ....

τελος θα ηθελα ενα σκυλακι. αυτα. λιγα δεν ειναι


καλα μου παιδακια καλα ονειρα, στον υπνο ή στον ξυπνιο ;)

υ.γ ξαναδιαβασα μια γρηγορη το πόστι ετσι για κανα ορθογραφικο και διαπιστωνω με λυπη μου, πως απλα περιμενω να τελειωσει (με καλο τελος) ο ασεπ για να αρχισω να ζω.ουφ